PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

2012 - najib jadi kuli kroni ? Ada ku kesah !

" impian ku untuk tahun 2012 ialah BN kekal sebagai kerajaan, minyak RON95 naik 40 sen, RON97 naik 50 sen, harga barang naik RM4 ke 6, dan harga makanan dan teh tarik naik RM1-2 hinggit, Cukai GST dikenakan pada prabayar, lagi banyak pendedahan penyelewengan kerajaan, Anwar masuk penjara, Khir Toyo menang rayuan penjara dikurangkan kepada 2 bulan, aset Taib Mahmud naik sehingga RM6 billion tahun depan, proton keluarkan banyak kereta berharga RM100k keatas, Rosmah dapat banyak rezeki dari rakyat untuk belanja, Najib kena kerja keras untuk kroni, baru betul 'kuli' kroni..! " APA MACAM ?

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |