PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

2 kuburan bakal terpacak buat UMNO/BN hari ini !



Kerana MURKA Tuhan, UMNO/BN bakal kalah di Galas dan Batu Sapi. Tunggu saja saat itu !! Kerana rakyat kian meluat dan benci. Hari ini rakyat Galas dan Batu Sapi mula menghukum 'kamu' diatas kertas undi. Selebihnya serahkan saja urusan itu kepada Allah swt bersama doa yang tidak putus dari kami warga rakyat.

Selamat mengundi buat rakyat Batu Sapi Dan Galas...berikan petunjuk kepada BN bahawasanya rakyat amat tidak bersetuju  dengan kenaikan harga minyak, dan cadangan pembinaan bangunan 100 tingkat. Murka rakyat makin membuak-buak. 2 kuburan bakal dipacakkan untuk UMNO/BN hari ini. Takbir !!


(*) foto ehsan fesbuk Imran Ahmad Baihaqi

2 comments:

  1. Anonymous said...

    Mangkok PR...
    Sama2 kita tunggu petang nie..keputusan akan keluar..tak perlu membuat tekaan yang memihak kpd sesiapa..: Orang yang berada di lokasi dpt merasai bahangnya...Jngnlah membuat statement over confident camnie..memualkan orang

  2. Anonymous said...

    piraaah...kita tunggu malam nie kubur sapa punya...kakakakakah

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |