N.28 : PANAS BERAPI - Blogger Terkenal serah borang masuk PAS di Kerdau !
Kejutan lagi, selepas penulis lirik lagu terkenal Bob Lokman serah borang keahlian PAS di Kedah akhir bulan lalu, malam ini seorang blogger yang terkenal pula masuk PAS. Tunggu debaran selanjutnya serta foto penyerahan borang ahli PAS oleh blogger ini kepada TG Haji Hadi malam jumaat ini. Siapa yer ? Kita tunggu. Nak fotonya pun ada, tapi sabar dong...!
Update :
Yang pasti borang UMNO yang UMNO tawarkan kepadanya (siap diisi) sudah lunyai dikoyaknya lewat pamitnya siang tadi..! Lorrr..! Kerna apa, wang 3 goni yang UMNO kandarkan untuknya jua disuruh bawa pulang. Tekaknya nggak mau makan wang haram lorr ? Tahu kamu ?
Update :
Yang pasti borang UMNO yang UMNO tawarkan kepadanya (siap diisi) sudah lunyai dikoyaknya lewat pamitnya siang tadi..! Lorrr..! Kerna apa, wang 3 goni yang UMNO kandarkan untuknya jua disuruh bawa pulang. Tekaknya nggak mau makan wang haram lorr ? Tahu kamu ?



March 1, 2011 at 10:41 PM
jgnlah buat suspen wak..sapa?
March 1, 2011 at 10:52 PM
kuda trojan tu yang masuk..hati2!
March 1, 2011 at 11:00 PM
jangan kickdepalat lagi dah
March 1, 2011 at 11:21 PM
Bukan kickdepalat...KICKDEPELAQ
March 1, 2011 at 11:36 PM
papagomo ke...hahahaha habis lepaih ni wak kena gomol ngan dia plak...
March 1, 2011 at 11:51 PM
jangan papagomo @ parpu kari sudah...
LUNCAI yg dok ada nie pon bukan depa pandang..
last dok ambik pak pandir dari luaq pulak...
he he he
March 2, 2011 at 1:44 AM
Bloger masuk PAS peduli ape.... Jangan PM masuk PAS sudah la....eee
March 2, 2011 at 7:09 AM
hambe tau,.. mamat pkr dulu ni. anak jati pahang.....
March 2, 2011 at 7:10 AM
hamba tahu, mamat pkr dulu ni. Anak jati pahang..
March 2, 2011 at 7:28 AM
cucumatkilau ni
March 2, 2011 at 7:29 AM
kalau kat pahang, cucumatkilau kot
March 2, 2011 at 8:03 AM
cucu matkilau ke wak
March 2, 2011 at 4:43 PM
royaklah wak...sapo dio????guana dok sembunyi2 ni...saspennnnya...janghe blogger tu macam spesis papa gomo mama sudah wak...tu goblog bukan blogger!
March 2, 2011 at 10:08 PM
dah tentu Melayuraya
March 4, 2011 at 11:52 PM
Elehhh...
aku lebih percaya kalau ameno bagi tiga empat guni RM, si blogger cucu ni akan terjun lubang tandas ameno
sedangkan izam kotak boleh melompat, inikan pula hanya blogger cucu. muka dia pun muka RM
pigi daaaa!
tak pecaya?
tungguuuuuuuuuu!!!