PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Blogger@Sarawak : Stella..! Tolong aku..!

albanjari | PANAS BERAPI
Dia sudah 'gelabah' ituk. Jombrolnya makin kelihatan. Tenat sampai ke 'titik'. Massa rakyat makin kuat untuk bina "Sarawak Baru". Janji dia untuk 2 tahun bah..! Mari kita ramai-ramai ketawa. Ingat lagi janji dia dahulu? Apa rakyat Sarawak mahu lagi percaya sama ini orang ? Janjinya ada di SINI. Baca yaa..! Janji seorang Pehin yang 'terlampau' !

Jika McDin's baca itu janji dia punya KM buat, mahu muntah hijau dia. Atau ketawanya bisa didengar langsung hingga ke Betong, 400 km dari bandar Kuching ini. Sudah-sudah laa..type ! Tak cukup lagikah kuasa yang kamu pegang selama 30 tahun ? Atau kamu malu sama mertua ? hahaha..!




0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |