PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

(*) PANAS BERAPI - Beruk Matloceh Meloceh dan blogger perut tempayan, sama saja !

" aku dapat maklumat bahawa gerombolan pelajar-pelajar universiti yang perasan mereka bagus sangat akan melanggar sekali lagi UPSI malam ini selepas gagal berbuat demikian subuh tadi, " - aku petik kata-kata parpukari dari blognya.

Dah 3 tahun mangkuk ni guna ayat yang sama bila menulis di blog, ayat "aku dapat maklumat..bla..bla..! " itu pun pencacai spesis Matloceh Meloceh di sini, caya sampai kiamat ! Kih..kih..kih.., sampai mengaku 'beruk' pulak tu di wall fesbuk, teruk sungguh cyber trooper umnuu nih..beruk pun kalau tanya dia, sumpah dia tak kan ngaku dia beruk. Buduhhh..!!

Jika hangpa selalu ke blog mangkuk tempayan tu, jika dituliskannya " aku dapat maklumat..bla-bla-bla..", hmm..memang dapat maklumat, maklumat syok sendirik..tu pasal blog mangkuk tempayan makin malap, semalap sambutan tahun baru umnuuu di i-city shah alam kelmarin. KOMPANG SAJA KOAT !! 

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |