PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Sukarelawan doktor perubatan bersama team bloggers turun ke Sarawak

:: MESTI KLIK DI SINI ::

Misi bloggers PAS/Pakatan Rakyat ke Sarawak 5 April ini juga, InsyaAllah akan diiringi oleh sekumpulan sukarelawan doktor-doktor perubatan yang akan berkhidmat secara sukarela di setiap tempat yang telah diaturkan bersama blogger. Alhamdulillah, group doktor2 ini dengan tambang sendiri akan terbang bersama kami. Nampaknya bukan sekadar kurma, kopi, kerepek yang misi ini akan bawa ke Sarawak, dengan doktor-doktor pun kami angkut. Itulah sebahagian komitmen dan misinya.

Malah aku dok berkira-kira nak bawak sama tukang-tukang rumah jika boleh, tak semua rumah panjang di Sarawak, type mamut peduli. Banyak juga rumah-rumah panjang disana yang perlu perhatian. Kita tak mampu pikul beras bergoni-goni macam santa klaus BN, tapi kalau nak tolong paku dan baiki rumah mereka, itu sudah cukup baik, bahawa hadir pembangkang seperti PAS, DAP dan PKR di Sarawak bukan berniat 'menjajah' tetapi menghalau kerajaan BN..InsyaAllah.., kalau ada yg nak ikut sekali..dipersilakan.

Sebentar tadi, beberapa YB Pakatan Rakyat yang tak kaya dan biasa-biasa saja ada menghubungi wak, mungkin nak hulur sikit kot ke Tabung Dana. Alhamdulillah jika ada hasrat itu untuk membantu bloggers., kami alu-alukan, dan jika itu jadi kenyataan, terharu juga kami, kerana dihargai oleh pimpinan khususnya. Harap ada la YB yang bersungguh menghulurkannya. Bukan sekadar janji..!


:: MESTI KLIK DI SINI ::



0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |