PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PRU13 - LIVE from Penang !! Makan Busat sama Najib, Bangla pun ada ?

(10.00*pm UPDATE) - Kehadiran tokjib ke tapak majlis diringi bersama konvoi motosikal dan polis. Kelihatan beberapa kumpulan kecil yg dipercayai dari parti Gerakan menjerit melaungkan slogan 1Malaysia. TETAPI sayanggggg...a big crowd is seen leaving. Jeng..jeng..jeng ! Tokjib kini berada diatas pentas. 


Nantikan kejutan..apa tukang makan dibawah akan lakukan..jangan malukan tokjib lagi naa..! Lalalala...!!


New Update !
(9.30pm) - Sekarang Sheila Amzah mengisi ruang diatas pentas. Crowd dilihat lebih kurang tinggal 1000 - 2000 sahaja sekarang. " Perut kenyang, hati senang, tidur telentang, BN kita tendang ". 

Cubaan Shiela test crowd dgn menyebut "1.." seterusnya berkata dengan kuat, " Jom kita conquer Penang balik ! ", TETAPI all are quiet. Apa sudah jadi ini malam makan busat ? Strategi failed lagi kaa...hahahhaa ! 

Tokjib sudha mari, puluhan motor dalam group yg besar sambil membawa bendera BN dilihat memasuki kawasan acara, dan Sheila sekali lagi menjerit, " Salam 1....". TETAPI hanya sedikit yang respon..! Ayoyyoooo...! Sat lagi wak sambung lagi naaa..!

Update !

(9.15pm*) - Apa sudah jadi. Tokjib masih belum tiba. Tukang-tukang makan sudah mula meninggalkan meja. Walaupun makanan masih terus dihidangkan. Jika tadi Jacklyn, sekarang David Arumugam pula nyanyi maa.."sampaikan laa salam..cintaku padanya..hahahaha..".

Cinta waa sama itu tokjib mana ? manyak lambat wooo..! Apa pasat tokjib ? Dan baru dimaklumkan, crowd polis dilihat mula memenuhi diluar majlis, namun kelibat tokjib masih beluin kelihatan. 

:: untuk mendapatkan status UPDATE TERKINI, SILA REFRESH..artikel ini TK::

(8.45pm*) - Laporan 50 minit pertama Majlis Makan Busat sama Tokjib di Air Itam, Penang. Hohohoho..liaw maa..!! Hampir 5 ribu tukang makan sedang layan makan - makan dimeja makan. Sambil makan telinga dihiburkan sama nyanyian 1Malaysia oleh Jaclyn Victor. Sementara tunggu tokjib sampai jam 8.30 malam, gegendang telinga tukang-tukang makan sakit dengar jeritan MC yg suka bunyi 'mesti pilih..apa ? BN', setiap suapan diiringi bersama laungan undilah BN..hohohoho..! 

Anilnetto memaklumkan majlis makan busat ini malam juga dihadiri oleh mat-mat bangla. What the f***, geng bangla join makan busat? Dari tinjauan sejak awal jam 8 malam, 5 bangla berwajah shah rukh khan dikesan dan maybe more around ! Yang lebih tu tak tahu muka bangla macam siapa pula..harap2 tiada yang bermuka seperti muka Lee Chong Wei. 

Tukang-tukang makan terus makan di meja makan walaupun MC terus menjerit-jerit minta respon dari tukang makan yang tak peduli apa yg dia jerit-jeritkan agar menyahut respon, mesti undi BN..hohohohoh...liaw ! Tunggu laporan kedua, apakah tokjib berani sebut ini kali lagi, Are You Ready For BN ? kepada tukang - tukang makan di depan pentas ini malam, tunggu laporan dari blog ini..!

Nota - sehingga sekarang tokjib belum menyembulkan diri. Mana tokjib haa ? tak sampai lagi kaa?

" Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang "

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |