PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PRU13 - Bila 'kaki' tak sembahyang layan 'ustaz', UMNO makin sawan !

Di Bukit Putus, Semanggol -
" Sekecil-kecil kebaikan dalam PAS yang aku nampak adalah bila PAS berjaya kumpulkan segelintir anak muda yang tak sembayang, mat rempit, kaki ketum, samseng, kaki ekoq dan macam-macam benda jahat yang kemudiannya dapat direhatkan sebentar semua benda-benda yang depa biasa buat, di dalam satu majlis ilmu. Majlis Ilmu apa itu ? Yes..Majlis itu adalah "tengok cd kuliah dan ceramah" dan aku cukup terharu ! 

Depa boleh duk sama-sama walopon ada kepala-kepala geng yang tak ngam tapi boleh sama-sama hisap rokok sambil layan CD Ustaz Azhar Idrus ! Abes satu cd tukaq cd lain pulak tu wehh ! 

Duduk dalam UMNO ada ka depa didik anak muda tengok kuliah? Usahkan kuliah Ust Azhar Idrus...cd kuliah Kazim pon depa tak sentuh laaa. Kazim pon depa tak kenai..Alaaa...kazimmm hoiii ! UMNO takkan merubah menjadi ke arah lebih baik ! - " dari wall budak jahat Gua Bukit Putus, Semanggoi
Di Seberang Jaya, Penang

Penyokong PR konvoi naik moto, ada orang yang tak puas hati langgar lari...selepas tu penyokong PR serbu rumah mereka, kerana takut macai mula membuat panggilan polis !!! Di Sbrg Jaya maghrib kelmarin, 4 orang anak muda dimasukkan ke hospital setelah dilanggar lari oleh pihak lawan...setelah diserbu rumah, boleh tuan rumah duk dalam rumah senyap-senyap pelok bini. Puihhh !!



Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang "

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |