PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

LIVE@MerDAU : NO to gendang, bontot YES !

Menjelang hari Penamaan Calon di N.27 dan N.28 :
Hari ini SPR lantang beri amaran kepada penyokong parti yang bertanding , jangan bawa gendang, jangan bawa alat muzik, jangan bikin bunyi-bunyian, siapa yang degil akan ditangkap polis, dan barang2 bawaan seperti itu akan dirampak Polis. 

SPR cuma akan luluskan penyokong bawa bendera parti, bawa poster parti saja. Kah..kah..kah!" Sejak bila pulak parti SPR jadi ketakutan dengan gendang dan trumpet? Tapi aku rasa, berani ker SPR nak rampas gendang 'Hindraf' esok? Wakakaka..! Jangan la buat lawak lucu SPR oi..! Sebelum hang rampas gendang Hindraf, baik la pi rampas jari-jari 1malaysia esok yang akan tunjuk aksi FUCK. Opps...jangan lupa juga sepak bontot2 puteri yang lucah goyang2 ponggong macam yang berlaku di Permatang pauh, sepak jaa na..jangan pi tutoh plak...! Susah plak forensik nak cam mana satu DNA yang nak kena pakai.

(*) Esok aku sekadar usung 'bulu' jer laa..di hari penamaan calon, jangan ber'bulu' plak? Wakakaaka..

4 comments:

  1. pokku(putrajaya) said...

    kahkahkah...nasib baik wak bulu SPR tok haram...kena bulu banyak habis wak....kalu setakat bulu ketiak/bulu hidung oklah lagi..kena bulu yang sensitif skit wak....kahkahkah...habis2...Takbirrr!

  2. muraisenja said...

    wakakakaka
    gendang gendut tali kecapi
    kenyang perut baru boleh mengundi
    wakakakaka

  3. mr edz said...

    jari tengah pun jangan bawak nanti lucah pulak

  4. garagaikareng said...

    kah..kah..kah.. aku pun nak tegelak gak dgn arahan SPR ni, aku agak bukan apa, depa saja nak bagi kita tengok pertunjukan free oleh ahli UMNO esok, salah satu aturcaranya ialah beberapa puteri akan menungging(kegemaran depa) dan yg lain akan tepuk pungkuk depa (bergendang). pasai tu tak dibenarkan bawa gendang, dah disediakan.
    mcm libya la pulak, gaddafi keluar arahan tangkap/bunuh rakyat yg bawa alatan ketika demo.
    haramjadah.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |