PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18Sx - Mari besarkan buah dada. Seruan terkini TV3 ?

Kisahnya..Bukan DD, bukan CC tetapi KKK. Kerana terlalu besar, asetnya hampir pecah. 15 bulan lalu, dia berbangga kerana ke'besar'an 'buah epoi'nya dan dilihat hebat, dengan epoi bersaiz 38KKK. 

Brazilian Sheyla Hershey, 30 seorang model, pemegang rekod "The world's biggest breasts" dikejarkan ke hospital lewat tahun lalu. Setahun sebelumnya, keseronokannya bukan kepalang bila digelarkan yang ter'besar'. Tetapi kini ia akan lenyap terus, 'epoi'nya tidak elok lagi.

Her boobs have been hailed the planet's largest by the Brazilian equivalent of Guinness World Records.

Oleh kerana foto 'epoi'nya tidak sesuai dipublishkan di sini, maka sekiranya berhajat dengan tanggungan risiko sendiri, silakan ke ke SINI. (*) Amaran - Foto yang anda lihat diwebsite tersebut berunsur 18SX.

Sebagai alternatif, disini disertakan 'epoi' yang baik untuk mata dan juga perasaan.

Moral of the story - kepada isteri2 : jangan ikutkan sangat kehendak pengacara TV3 suku dan panel2nya juga para suami nak kan 'epoi' yang besar-besar, cukup ler 2 cekak. Risikonya terlalu tinggi. Hargai kurniaan Allah swt. yang asli. Makan epal baik untuk kesihatan. Makanan 'diet' yang bagus untuk gantikan nasi. Epal juga sangat bagus dimakan hari-hari, ingat..epal tidak enak jika sekadar dipandang. Amboi..mata dok pandang buah 'epoi' kaa ? Ceh..!!

Isunya..! RANCANGAN bual bicara WHI di TV3 membincangkan tajuk Salahkah besarkan payu dara? yang mengundang rasa kurang selesa penonton.

KL 18 Jan 11: Segmen bertajuk Salahkah besarkan payu dara? yang disiarkan dalam program Wanita Hari Ini (WHI) terbitan TV3 pada pukul 12 tengah hari semalam mengundang reaksi kurang senang pelbagai pihak di negara ini. Lapor Kosmo! Online.

Kosmo! semalam menerima banyak panggilan daripada penonton yang rata-rata melahirkan rasa kurang selesa dengan tajuk dan cara segmen bual bicara itu diadakan. Tinjauan di laman peminat rasmi program WHI di Facebook juga mendapati ramai yang tidak bersetuju topik itu dibincangkan secara terbuka.

Paparan visual yang memfokuskan kepada bentuk payu dara model-model yang lengkap berpakaian dalam laporan segmen tersebut juga dianggap tidak sesuai kerana ia ditonton oleh segenap lapisan masyarakat termasuk kanak-kanak.

Aksi nakal jurukamera TV3 yang didakwa sengaja memfokuskan kepada payu dara pengacara dan tetamu jemputan semasa segmen itu juga dikecam.

1 comments:

  1. mr edz said...

    besar sangat pun susah... kecil sangat pun susah... sedang sedang saja ok.. hehehe

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |