PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

(7) PRK.N05 - Fitnah blogger PUAKA jadi modal BN tipu rakyat !

Calon Caca-marba BN@calon last minute..!


Umno dah kehabisan calon untuk diketengahkan di tenang.perebutan hebat merebut kerusi dun tenang antara umno dan mca berlarutan sehingga saat akhir diumumkan. yang kalah memendam rasa yang menang akan menaiki takhta. azhar bekas penolong pegawai daerah rengit, anak seorang bekas adun tenang. 

Apakah ini generasi baru dalam umno yang bermula dengan bapa sebagai adun dan akhirnya anaknya juga dipilih diatas kriteria bapak dulu bekas adun disitu. Anak dipilih kerana umno yakin pengundi lama masih berhutang budi kepada ayah calon mereka. Walaupun anak jati labis beliau tidak dilihat calon favorite oleh golongan pelobi umno. Walaupun asalnya dikatakan berpihak kepada calon wanita tapi sebagai mengenang budi kepada ayahnya azhar dipilih.(FZT). 

Bagi meneruskan kesinambungan caca-marba itu, maka blogger yg seiras mukanya seperti foto dibawah sudah pasti akan ditahtakan di Tenang bagi membangunkan fitnah-fitnah puaka dimana kulit tubuhnya sungguh tebal dan kalis api neraka. Itu pasal mereka langsung tak takut akan DOSA fitnah. 

Lihat saja apa fitnah yg telah dilontarkan kepada blogger Pakatan baru-baru ini. Memang sungguh puaka ! Seperti cenangau kata, tujuannya tak lain melainkan nak naikkan hits. Memang cara mudah. Buat fitnah macam tu, tentu punya ramai yang akan melawat blog walaupun isi dalam tu bertaraf sampah, malah lebih busuk dari sampah..!

FITNAH SIPUAKA KEPADA BLOGGER PR/PAS..

Para blogger dan facebooker Pakatan Rakyat yang hadir pada Majlis Makan Malam dan Dialog bersama Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, 15 Januari lalu di Hotel Grand Seasons, mencabar haramjadah spesis usus busuk Umno bernama PAPA GOMO membuktikan tuduhan hati busuknya konon mereka yang hadir pada malam itu diminta mengisi borang untuk diberi wang RM500 seorang.

Malah untuk mengiyakan lagi majlis itu majlis blogger dan facebooker, jenama bangsat spesis usus busuk Umno PAPAGOMO menuduh lagi "Dan macam biasalah ada yang datang malam tadi tampa segan silu meminta keperluan asas seperti Laptop dan Broadband. Tak kurang juga yang dengan nada semangat kata nak Blackberry bagi memudahkan diirnya membalun BN dari masa ke semasa."

"Malam tadi (rujuk 15 Januari) setiap yang hadir diminta untuk mengisi Borang dan di berikan imbuhan RM500 seorang," tuduh sepesis usus busuk Umno PAPAGOMO dalam blognya.

Semua permintaan itu, tuduh jahat PAPAGOMO lagi, dijanjikan Husam Musa untuk di selesaikan dalam masa terdekat. Ada yang meminta sebelum PRK Tenang dan ada yang mengesyorkan selepas PRK Tenang, keperluan yang diminta untuk agih-agihkan.

"Hebat sekarang Topeng Perak. Emmm apa pun dia Rakan Gomo dalam dunia Peperangan Cyber ini. Kalau jumpa tu boleh lah lepas ni minta dia belanja Minum Teh..he he he masa di Galas waktu bertembung dengannya tak sempat nak POW..huhuhu.. harap kat Tenang kita lepak minum, nak POW sikit Duit Hussam Musa tu," usik PAPAGOMO yang jelas tak ada dalam kotak kepalanya dosa pahala, surga neraka.

Semua blogger dan facebooker Pakatan Rakyat mencadangkan, PAPAGOMO dedahkan bukti tersebut ke dalam blognya, melalui Wikileaks atau mana-mana media yang boleh mendedahkan pembongkaran abad ini tentang apa yang didakwanya. Senaraikan penerimanya, barangan diterima, duit dan jumlahnya, serta jangan lupa dari mana dana itu dikorek juga jangan disembunyikan dari umum. (tarmizi mohd zam)

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |