PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Foto Ariel di sel Tahanan, boleh lihat jangan diliwat !!

12 Safar 1432H | Radens 

Setelah sekian lama melayar 'asmara' terlarang sehingga terpocol video-video panas, Ariel kini 'bahagia' di sel Rumah Tahanan Kebun Waru, Bandung. Erti 'bahagia' yang sangat sabjektif. Namun dari riak dan bahasa 'wajah', jelas meng'unjuk' kan dia(Ariel) sangat 'tertekan' dengan dosa - dosanya yang lalu.


Disaat Ariel ter'belenggu' di sel, anehnya pasangan 'main'nya terus saja enak menikmati hidup di luar sel. Andainya dunia ini terbutuh hukum hudud, pasti keadilan dan hukum yang lebih adil menurut hukum islam, natijah berat dari perselingkuhan 'haram' itu juga pasti benar dijauhi semua manusia bila mikirin besarnya dosa zina dan  batas hukuman yang harus digalas oleh setiap 'pemain'nya yang berakhir di tali 'sebat' dan 'batu' rejam. Dunia semakin hampir untuk kiamat.

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |