PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

(4) PRK. N05 Tenang - Sahibul Samahah alNajib mana ?

Kerana sibuk makan nasi ambeng dan cabar Anwar debat supaya dia 'demam', SU Umno mati pun PM boleh lupa ziarah. Mampuih pi laa...! Kesian keluarga Allahyarham Abdul Latip Subri, jasa dan khidmat arwah tidak dipandang oleh Umno rupanya. 

  Kisah lanjut, skrol dan baca dibawah..

Lawatan Perdana Menteri 1Malaysia Rakyat Didahulukan melintasi kawasan masjid yang menempatkan jenazah Abd Latif Subri bin Mohd Din, 61 tahun seorang bekas tentera darat. 

MP dan Pegawai Pertahanan Awam, juga sebagai Setiausaha Umno Cawangan Felda Tenang, hanya semata-mata untuk ke tapak yang meraikan kehadiran beliau yang jauhnya hanya 50 meter dari jenazah ditempatkan.

Allahyarham yang alamat terakhirnya di 21A, Jalan balairaya, Felda Tenang meninggalkan 4 orang anak dan seorang cucu serta seorang balu Puan Maimunah Hindun.

Pilu dan terkilan apabila imam bertugas turut serta meraikan Najib dan akhirnya jenazah Setiausaha Umno Cawangan tersebut dikendalikan oleh sukarelawan PAS daripada Pahang selepas Solat Zuhur. Turut hadir menziarahi jenazah allahyarham ialah calon PAS N.05 Tenang, Cikgu Mala bersama rombongannya.

Allahyarham meninggal dunia akibat sakit jantung dan darah tinggi ditempatkan sejak jam 10 pagi di masjid Felda Tenang dengan harapan Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia akan melawat untuk kali terakhir Setiausaha UMNO Felda Tenang itu. [JK]

1 comments:

  1. Anonymous said...

    Ye laa sebagai pembesar negara Rakyat yang mesti jumpa pemimpin. Bukan pemimpin jumpa rakyat. Sepatutnya arwah kena bangun dan lari untuk salam dengan najib masa najib lalu kat masjid tempoh hari.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |