PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Sketsa Pasca PRU13 - ..dan mata orang UMNO pon kelipok-kelipok, bingai !

Sketsa (1) - Dulu...di awal penggal TS Khalid jadi MB...satu lapuran dibuat, kata dia rasuah, tau rasuah apa...? TS Khalid di katakan, buat maintainance kereta dia, tukar plug, minyak hitam, buat balancing, alignment tayar..., bla..bla..bla.., ( aduiii ! ) melibatkan kerugian mencecah beberapa ratus ringgit, entah...!! 
RIUH UTUSAN MALAYSIA, RIUHLAH JUGA ORANG-ORANG KAMPUNG YANG PRO UMNO..., atas jelik laku TS Khalid itu. 
Sekali TS Khalid jawab.., " saya guna kereta sendiri, tak ambik kereta kerajaan, selama 7 bulan hanya itu ler kosnya..RM1000 yang say kena keluar...! Kalau ambik kereta kerajaan, nak beli sebijik pun dah RM104 ribu, belum kos maintainance PERDANA lagi, ngalahkan kereta kebal punyer mahai.....kelipok-kelipok mata orang UMNO baca apa yang TS Khalid jawab, kesian depa..!! Dan KINI TS Khalid pegang RM2.5 bilion...ada bunyi ??? - dipetik dari FB Maab, Ipoh Mali..talak sombong maa !


" Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang "

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |