PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Siri baru di albanjari online - ABOagro !

Mulai minggu ini, albanjari online 2012 akan memasukkan satu lagi segmen terbaru buat tatapan pengunjung blog iaitu ABOagro. Topik yang membincangkan beberapa eksperimen dan kerja tani oleh penulis sendiri diatas tanah yang berkeluasan terhad khususnya di rumah-rumah taman dan kondo.

Beberapa teknik tanaman moden seperti tanaman aquaponik, hidroponik dan fertigesi cuba ditampilkan, walaubagaimanapun teknik tanaman ala 'purba' menggunakan tanah tetap tidak dikesampingkan.

Yurk..kita santaikan pengalaman penulis selama beliau 'hilang' beberapa bulan di sini, bersama tips-tips santai yang mengoda pembaca. ABOagro - santai sambil menyedap tekak !

Mula menemui pembaca mulai khamis ini, 22.12.11 jangan lupa bookmark, siri sulung ABOagro yaa..!

*wak - Asyik dok cerita politik sajaa..sesekali kita berubah angin, pasal apa? Untuk sihatkan jantung dan otak, hari-hari cerita politik boleh bikin cepat mati maa..!!

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |