PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Blogger Umno tuduh orang berzina macam makan nasi !

Oleh : radens albanjari | 12 Dis


Fitnah jahat berantai-rantai diulang tulis di blog penyokong UMNO. Hoi si dungu..! Ketika menulis ada kamu bawakan 4 saksi yang syar'ie bagi membenarkan karangan fitnah kamu itu ? Tak ada..?? Kepada macai-macai dan pencacai UMNO yang dungu, ayuh lontarkan dimana hebatnya hujah kamu menuduh seorang islam lain BERZINA tanpa membawa 4 saksi yang dipercayai ? Debatkan ia di SINI atau http://www.facebook.com/topic.php?uid=111200875613894&topic=8 Ada berani ?




4 comments:

  1. Anonymous said...

    kalau ada dari sebelah sana berani, aku masuk sekali wak.

  2. tukang kata said...

    mana dia geng ketuanan melayu nih dah kena bisu ka

  3. melayu said...

    wak, kita orang Perkasa aliran kiri UMNO. Kita berjuang untuk maruah melayu, bab main betina tu isu peribadi masing-masinglah. kita lelaki kan? tak taulah kalau orang Pas mcm malaikat. Saya tengok blog wak pun panas jugak

  4. garagaikareng said...

    Mungkin dia ni rasa dia PERKASA kut wak, dia boleh lawan API NERAKA Allah kut,pasai buat tuduhan tanpa bawa bukti syarie, sedangkan dlm Al-quran Allah dah jelaskan, kena bawa 4 org saksi, itu perintah Allah, jadi samalah dgn iblis, pasai iblis pun mengaku Allah itu tuhan dia, tapi dia ingkar perintah supaya sujud pada Adam, kesimpulannya dua-dua tu mengaku Allah itu tuhan, tapi sama-sama langgar perintah. bertaubat dan insaflah saudara.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |