PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

albanjari - gue pingin 'bebas'..lorr !!

albanjari | -
Genap 20 hari pada hari ini, gue tak menulis atau memaki sesiapa di blog. Alhamdulillah..kini masih tinggal 24 hari lagi untuk gue merealisasikan blog gue ini bebas dari maki-makian, dan sumpah-sumpahan.

Gue perlu berubah. Mengubah minda gue sekaligus ! Sebagaimana PR mengajak rakyat negara ini untuk berubah. Maka perubahan itu harus di mula-desarta oleh blogger macam gue juga. Dalam tempoh edah yang panjang ini, gue sedaya usaha untuk tidak memaki lawan mahupun kawan. Jika terbabas..anggap saja itu hanya gurauan senda yang tidak disengajakan. 

Nah..! Niat untuk gue kembali menulis sejak khamis lalu, kini dapat direalisasikan semula hari ini. Jika tidak kerana masalah blogspot yang terkena 'wabak May13' sudah pasti jari gue jadi sibuk mengatur bicara lewat 2-3 hari yang lalu.

Seperti yang gue maklum sebelum ini, blog ini akan menerima 'warga' baru. Warga yang bakal mewarnai blog ini agar lebih meriah dan dilihat santai. Selamat datang untuk 'warga' baru albanjari - ABOtube (lihat dibawah artikel ini.


http://abotube.blogspot.com

Makanya, mulai hari ini pelayar bukan saja akan upaya membaca tulisan - tulisan yang disiar terbit, malah dibawa bersama menikmati beberapa sitkom atau fiksyens komedi-politik, hatta lagu-lagu nostalgia zaman muda-muda dulu dalam bentuk video. Insyaallah, beberapa siri komedi-politik telah siap dan hanya menunggu waktu sesuai untuk diterbitkan nanti di sini. 

Selamat kembali ke blog albanjari online buat semua pembaca. 



Kisahnya yang HOT ! - during scheduled maintenance work Wednesday night, we experienced some data corruption that impacted Blogger’s behavior. Since then, bloggers and readers may have experienced a variety of anomalies including intermittent outages, disappearing posts, and arriving at unintended blogs or error pages. A small subset of Blogger users (we estimate 0.16%) may have encountered additional problems specific to their accounts.

Yesterday we returned Blogger to a pre-maintenance state and placed the service in read-only mode while we worked on restoring all content: that’s why you haven’t been able to publish. We rolled back to a version of Blogger as of Wednesday May 11th, so your posts since then were temporarily removed. Those are the posts that we’re in the progress of restoring. - Bloggerbuzz

Pihak google telah bertungkus lumus untuk memulihkan kembali Blogger, Now google masih restore post, comment etc. - indah.com

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |