PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

albanjari returned !

Aku kembali blogging. Aku kembali dengan semangat baru. Aku kembali menulis. PRU13 kian hampir. Umno dan BN wajib digulingkan. Kepada sahabat dan pembaca yang sms dan email serta calling terus wak, tentang hal blog yg makin tak berupdate, mohon maaf kerana tak berupaya menjawab semua pertanyaan itu melalui gadget, tapi jujur wak nyatakan bahawa wak menyepi bukan kerana merajuk tetapi kerana kesibukan menguruskan dan mengatur program INFAQ Ramadhan untuk sebuah badan amal(NGO) kepada fakir miskin, ibu tunggal dan anak-anak yatim di DUN yang dipilih di seluruh Perak.


Dan kini amanah itu hampir selesai dipikul, maka 'sengat' menulis kembali menukil. Menukil dengan rasa sangat bersemangat. Bersemangat dengan sengat baru. Albanjari returned !!

4 comments:

  1. Nizar said...

    slmat berjuang bro.... sokongan dari kami... link done

  2. KYS said...

    Welcome back Tuan Al-Banjari! Saya pun dah boring tgk London riots tu hari-hari. Yes I visit your blog everyday.

  3. al-brangi Online said...

    gomo wak gomo

  4. azmihadi said...

    Semasa krisis Perak n PRK Bkt Gantang aku hr-2 visit albanjari.....tp knp skrng tak menjadi...???

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |