PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: AKU KEMBALI MENULIS ::

HOT ! Doa laknat 'celaka kamu' papagomo akan dilangsungkan ?

Letih sungguh aku tengok 2-3 menjak ini akan kerusakan yang telah papagomo lakukan. Kerusakan atas dosa fitnah yang dilakukan keatas manusia bernama Anwar Ibrahim, Husam, TGNA dan beberapa nama lain yang nyata bukan dari kem manusia yg menjunjung Ketuanan Melayu BN(Barisan Najis Negara). 

Tabik Spring aku berikan buat blogger-blogger PR yang tak serik-serik mencari bahan baru utk sabitkan papagomo itu adalah manusia yang namanya wan azri wan deris. Tak cukup video anak beranak, bekas bini, pak menteri habih kena bongkar...! Namun macam kerja sia-sia saja bila blogger dayus cap lancau papagomo tetap menafikan namanya wan azri wan deris sekaligus menafikan foto yg dah jadi sapu taik lepas berak itu bukan foto wajahnya. Dah ler kena tipu dengan BN 55 tahun, ini hal pon nak kena tipu jugak ? Macam sial ! 

Apa kata malam esok, khamis malam jumaat, kita kumpulkan kenkawan dan tok-tok imam ramai-ramai seluruh negara baca yasin dan munajat minta Tuhan tunjukkan siapa itu papagomo. Jika ada 10,000 geng kita baca yasin angkat tangan doa mintak Tuhan tunjukkan si 'pelesit belaan dajal akhir zaman' ni..in sya Allah..Tuhan dengar apa yang kita mintak. Tuhan tak zalim..Dia kan Maha Pemurah. Jika dalam reramai itu seorang dimakbulkan doanya Oleh Allah..maka siap laa hang papagomo oi ! Hang dok atas dunia milik Allah ni jangan dok eksyen sangat...! Aku bagi mukadimah ni dulu...malam nanti aku bantai tulis lagi ganas...! Celaka punya makhluk...!! 

UPDATE ! "bakal muflis !"
Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli mendakwa rekod Imigresen menunjukkan tarikh lahir Wan Muhammad Azri adalah sama dengan kad pengenalan polis dan kad pengenalan awam miliknya.

"Rekod Imigresen pada 2010 menunjukkan tarikh lahir Wan Muhammad Azri ialah 21 Januari 1983 dan maklumat berkenaan sepadan dengan kedua-dua dokumen miliknya iaitu kad pengenalan awam dan kad pengenalan polis,” katanya.

Bagaimanapun satu daripada rekod berkenaan, tidak menunjukkan bahawa kedua-dua identiti tersebut digunakan dalam pasport yang sama, namun Rafizi mendakwa surat- menyurat mahkamah membuktikan alamat Wan Muhammad Azri untuk kedua-dua identiti, adalah sama iaitu di Danau Kota.

Rafizi juga mendakwa ahli keluarga Papa Gomo termasuk bekas isterinya, Belinna akan muncul semasa perbicaraan kes saman ke atas penulis blog itu bagi membuktikan bahawa beliau sememangnya Wan Muhammad Azri. Minggu lalu, Anwar telah memfailkan saman fitnah terhadap bloger Papa Gomo berhubung video seks yang didakwa melibatkan Ketua Pembangkang itu.

Anwar menuntut ganti rugi RM100 juta daripada bloger, yang namanya dinyatakan dalam tuntutan sebagai Wan Muhammad Azri Wan Deris.

" Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, "

2 comments:

  1. Anonymous said...

    Ini jenis manusia yg tak yakin langsung dng soal kubur...tak yakin dng syurga dan neraka...sebab tu dia teruskan dng fitnah asalkan masyukkk...laknat ke atas kamu papagomo.

  2. Anonymous said...

    1. Sekali, bolehlah sabar dan maafkan, dua kali pun samalah, tiga kali elok jugak sabar dan memaafkan. Tapi kalau dah berkali-kali, itu namanya mencabar dan mungkin jugak memang sengaja minta diri didoakan laknat.

    2. Puas dah didoakan supaya hidayah diberi agar berubah tapi mungkin Allah memang tak mahu membuka pintu hidayahnya kepada manusia ini. Nak bagi hidayah macamana kalau tak percaya fitnah itu dosa, fitnah akan ke neraka. Agaknya manusia jenis ni tak percaya syurga neraka.

    3. Jika niat manusia ini untuk mengaibkan seorang wanita yang suci, eloklah kita semua mendoakan laknat kepada yang melakukannya. Tujuannya satu, menjadi teladan kepada yang lain agar menjauhi fitnah kerana fitnah menjadikan keluarga, masyarakat dan negara porak peranda. Biar jadi teladan manusia di alam maya ini bahawa fitnah itu umpama memakan daging saudaranya sendiri. Terlalu jijik

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: albanjari Online Popular Posts ::

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |