PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Pra-PRU13 - Surahan Malam : Kem gerombolan BN seluruh negara kini 'panik' !

radens albanjari | 18.4.2013
Sri Malaysia, Bertam -

Kem gerombolan seluruh negara tiba-tiba terkesima ! Tulisan Lim Kit Siang ini bukan main-main. Jika itu hujah dan sumber rasmi dari risikan yang dipercayai, JAHANAM BANGSAT untuk parti yang berjuang atas nama bangsa(t) ini pada PRU13. Sah mereka akan jadi pembangkang Dusun Kedaung di dewan rakyat selepas 5 Mei ini.

Hey..gerombolan bangsa(t), majoriti 68 kerusi itu besar bro! Lebih besar andai mahu dibandingkan sama nafsu sang katak yang meraung akan menang bergaya(t) di Shah Alam 5 mei ini. Jangan suka berfatamorgana..! Lim Kit Siang berkata, " According to this estimate, PR will win 145 parliamentary seats compared to 77 for Barisan Nasional – or a majority of 68 seats. " , 


Sekejap lagi akan gegak gempita lah portal-portal pencacainya untuk menyangkal sumber risikan yang sangat dipercayai ini. Sumber apa ? DI SINI. atau baca terus dibawah,


I have received information that the Bukit Aman and Defence Ministry intelligence do not rule out the defeat of Barisan Nasional in the 13GE. According to one Bukit Aman intelligence estimate, which I cannot verify whether it is from the police or not, the possible outcome of the 13GE for parliamentary elections is as follows:

Untuk memurnikan lagi kepercayaan tentang jumlah kerusi Dewan Rakyat yang akan bertukar ke Pakatan Rakyat, elok laa..sangat jika penyokong-penyokong BN khususnya dari Umno, MCA, MIC, Gerakan atau sebagainya, tinggalkan sahaja Perikatan atas nama bangsa(t) ini sementara masa masih ada, jangan kelak jadi macam Pak Kaduk kehilangan perahu, mahu bermudik ke hulu tidak tahu, ke hilir pun tak tahu. Akhirnya jadi batang pisang buruk. 

Kepada peyokong UMNO dan Barisan Nasional, tinggalkan, kosongkan saja bilik-bilik Gerakan kalian, tutup saja bilik-bilik operasi yang jelas langsung tidak memberi adil kepada pemimpin kalian. Pemimpin kalian dihina dan dicampak seperti kain buruk. Bila tua langsung tidak lagi berguna. 

Sedarlah..., kalian cuma orang kecil dan hanya melukut di sisi pemimpin Umno. Ubahlah Sekarang, jangan percaya pada taburan gula-gula manis mereka, andai tertelan..merana 5 tahun lagi. Mari kita bersama berganding bahu menolak parti regim, menolak Umno dan barisan Nasional untuk ini kali. Tiada apa yang rugi utk kalian, yang rugi apabila terus memberi mandat dan menyokong mereka. Mereka itu lintah ! Penghisap darah rakyat..!

Nota : Berdasarkan kepada fenomena protes semasa yang dianjurkan oleh penyokong gerombolan yang kecewa wakil dan pemimpin mereka tidak dicalonkan, atau dalam erti kata yang lebih berbahasa, tercampak ke longkang., aku yakin apa yang diberikan oleh sumber risikan itu akan memberi impak yang lebih besar kepada kemenangan PR nanti, bukan hanya dengan 68 majoriti, malah akan jadi lebih dari yang dijangkakan.

"Anak kecil main apiii..., "oppss..hello bro ! anak kecil sekarang tak main api, sekarang mereka main iPAD, tak pun samsung note..! Akai adaa...! 

" Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, "

1 comments:

  1. Anonymous said...

    awas sb polis akan digunakan sepenuhnya untuk memastikan kemenagan mereka awas kumpulan asing yang berkeliaran di tempat anda kedai makan tomyam rumah atau hotel yang disewa sepenuhnya selama sebulan ini kalau boleh patahkan tactical mereka atau sumber mereka bocor lintang pukang lah mereka akan lari selangor kedah awas

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |