PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Sketsa PRU13 - Pelawok Liwat paling Kohong !

- Sketsa lawak Petang Rabu : Itu pasal DSAI cakap nanti dulu bila dia berhasrat nak masuk PKR, hahahaha..cerdik DSAI..memey cerdik, takde sumbangan apa-apa pun dengan parasit seperti beliau ni join PKR, ada sama, takde pun sama, kan betul ! sekarang memang betul apa yang berlaku, dia ni memang sah SAKIT MENTAL, kalau tak sakit tak kan cakap semalam hari ni sudah tak boleh pakai. DNA bapa dengan anak kan sama. Bapa Saiful tukar pengakuan dengan menyatakan anaknya benar benar diliwat. Kah..kah..kah !


Labon pelawok !!


Kalo macam tu, serupo MCA, MIC, Gerakan ler UMNO nie yer...! tak guna sebutir ayat Quran sebagai panduan memerintah....! Parti macam ni rakyat nak gantung harap ?, ..boleh blah ! Tu pasal jadi macam dlm video nih...! Saksikan!! Pencacai-pencacai UMNO sedang bergumbira.. dengan bapok pun jadi.!

" Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang "

6 comments:

  1. Anonymous said...

    ciri2 orang munafik kian terserlah!

  2. Anonymous said...

    ini bukan munafik boss,saya kesihan dengan anak dan isterinya,silap haribulan kalau sudah tidak ada belanja makan dia sanggup jual isterinya atau anaknya.

  3. Anonymous said...

    toksah dok hati dengan dia,dia dia dok mereben sendiri.FOKUS PADA pru UNTUK CAPAI KEMENANGAN

  4. Anonymous said...

    Buat UMNO/BN...korang buatlah aper2 korang nak......rakyat tak kan termakan dgn tipu daya koranglah....byk peristiwa sebelum nie menjadi bukti......SD2 PI Bala....dan masa PRU 2008 dulu.....ramai calon PR yg tak ader pendirian dibeli.....jadi inikan bapa saiful yg biasa nie.....eke ele...taktik lapuklah...org tak heran dah.....malah makin menampakkan UMNO/Bn semakin nazak.....

  5. Anonymous said...

    Betul al apa dia cakap .. dia tak guna ayat Al-Quran dalam politik bukan dalam memerintah negara ... jangan jadi orang yang munafik .. baca betul2 apa yang korang tulis tu ... fakta kena betul bro ..

  6. Anonymous said...

    Lebih kurang zamhuri tokey pasir kt Gopeng juga...

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |