PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

(3) Update foto 4 GALAS - Wartawan ini apa cerita ?

Siapa berani membuat 'pencerahan' atas cerita dibawah bersama bukti tawaran itu? Mencari yang telus itu bukan semudah jari-jari menulis blog. Jangan sampai cerita begini memakan diri dan memudaratkan perjuangan. Jika zakat boleh dilabelkan sebagai rasuah, adakah yang mustahil pula untuk cerita ini ? 

Untuk tidak menjadi fitnah, yang mencungkil berita ini perlu dibawa untuk pembuktian..! Sekadar meletakkan nama ' wartawan kita' itu belum menjamin kekentalan fakta. Sedutan yang dipetik dari Harakahdaily - tolonglaaa...!! Wartawan tu berani ker ?? 

"..Umno benar-benar terdesak bagi mencapai misi merampas Dun Galas apabila berusaha mendapat 500 pengundi atas pagar yang pernah menyokong PAS dengan tawaran lumayan sehingga RM1,000 setiap pengundi malam tadi.

Sindiket itu didalangi kumpulan yang menemui pengundi di saat-saat akhir sejak malam tadi dengan membawa tawaran tersebut. Menurut sumber, Umno kini berusaha keras mendapatkan 500 lagi pengundi bagi mencapai misi mereka..." Harakahdaily.

Wajah penutup untuk Galas. Bravo TP..!!

Antara senyum dan sumbing - menanti kalah ?


(*) Musim banjir semua boleh jadi..kot ? 

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |