PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Sketsa PRU13 - (18SX) 10 menit cukup..bikin mulut artis wanita melopong dengar ! - Fairuz

"Saya mencabar Anwar Ibrahim. Tidak perlu berdebat dengan Datuk Seri Najib Razak. Najib itu Presiden UMNO, Anwar bekas banduan. Dirikan pentas terbuka di tempat awam, kalau beliau anak jantan, saya cabar beliau berdebat dengan saya, biarpun di Permatang Pauh sekalipun, saya bersedia. 

Biarkan beliau bercakap 50 minit, saya hanya perlukan 10 minit sahaja untuk menumbangkan Anwar Ibrahim, " ungkap Datuk Seri Fairus bersemangat. Hangpa kenal ker sapa yang cakap tu ? Sampai melopong mulut artis tu dengar....! Tengok jer muka si liza tu, jangan hangpa tengok ziela jalil plak...! Syahduuu...!! Dengar boleh, percaya jangan !!


 Sumber dan artikel boleh dibaca terus di SINI. -
" Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang "

2 comments:

  1. Anonymous said...

    gelembong hal dunia pun tak cerodik apa nak diharapkan dari manusia jenis ni hidup setakat cari makan minum sampai ke tua aja

  2. Anonymous said...

    Remaja mengaku dicabul dihadapan PM--------->>>> PilihanrayaPRU13

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |