PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Bantuan CPR untuk ABO !

ESOK.., 20 Oktober 2010, maka GENAP sebulan blog (ABO) albanjari online yang asal yang beralamat di politikbanjar.blogspot.com terus-terusan tidak boleh dibuka oleh pembaca setianya. Selama 3 tahun blog itu beroperasi, hayatnya kini sekadar nyawa-nyawa ikan. Dan sudah tentu ribuan artikel yang terkandung disitu (data akhir - sebanyak 3,821 artikel) hanya sekadar kini bakal menjadi 'sejarah'.

Dari rekod yang diberikan oleh blogspot, ABO versi asal mula dimasukkan ke wad ICU Hospital Pakar Blogspot di US seawal 24 September yang lalu. Sejak dimasukkan ke wad, tanda-tanda untuk ABO pulih kadang macam stabil, kadang langsung tak stabil-stabil.

Macam-macam kaedah telah diusahakan, bantuan pernafasan mulut ke mulut juga turut dilakukan, bukan sedikit malah telah beratus kali dibuat-buat, bukan saja oleh para nurse-nurse cun secantik Altantuya, tukang mop, tukang sapu, hatta awek Rusia, Anna Chapman juga teus ikhlas menganggakan mulut membantu ABO, malah dimaklumi juga beberapa selebriti terkenal termasuk Tera Patrick yang balik ikut pintu belakang dari Indonesia minggu lalu juga turut hadir memberikan CPR bersama teknik2 terkini, namun nampaknya terusan GAGAL. Nampak jelas sungguh bahawa teknik-teknik CPR yang dipamerkan oleh mereka-mereka itu tak 'world' langsung. se-chokia stadium yang runtuh di Terangganu itu. 

Apapun diharapkan, agar ABO akan segera pulih dan sembuh dari terus diquarantinkan di Pusat ICU itu dalam kadar yang segera. Harap-harap ABO tidak mengada-ngada untuk meminta penerbangan khas Malaysia untuk membawa bik momma si 'permata' negara untuk buat CPR untuknya pula. Jika itu yang berlaku, dibimbangi ABO yang sedia 'nazak' akan bertambah nazak dan padam. Lemas terussss...!!

Untuk senarai website dan blog yang di blacklistkan oleh blogspot dan Alexa sila besarkan imej..atau terus ke situs (rujuk tampalan dibawah)


Senarai website yang diblacklistkan oleh Alexa boleh KLIK DI SINI.
http://sucuri.net/blacklist/alexa/2010/sep/blacklisted.txt



0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |