PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Bekas TKM1 Penang, sudah ada title Dr..?

Dr. Mohd Fairuz ? Ker aku yang salah dengar, tapi itulah yang disebut oleh pembaca tv3 pagi ini. .ketika memberi liputan tentang kehadiran beliau yg sangat dialu-alukan oleh Umno ke Sidang PAU kelmarin. Jika betul dah ada title dr. tu aku ucapkan tahniah pasal hang  telah sempurnakan Ph.D tu..! Berapa banyak Ph.D dah ni...? Bukan ker hang dah ada 2 Ph.D ? Tapi tahniah dan bravo..!!

Hebat la hang sekarang, sudah setanding dan setaraf hebatnya dengan penyandang2 Dr. yang sudah otai, seotai Dr. Chua Soi Lek, barangkali ..ada harapan buleh dapat 'Datuk' plak kot lepas nih...!

(*) dR. ker Dr. ? Buat pencerahan sket ?? Konpiuss beb !! Laju giler Fairus selesaikan Ph.D dia, setahun jer ke..beb? Dahsyat..lu, betoi jugak yer..kalo tak dahsyat, tak jadi TKM1 la dulu yer ? 

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |