PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Cerita mambang laut duduk atas tanah ?

Hey mambang tanah, mambang angin, mambang api, mambang di awan...gue seru nama loo untuk tidak ribut-ribut di tanah tempat duduk gue ini. hey mambang burut, mambang birat, mambang terang dan mambang gelap, terangilah diri hamba ini agar seterang lampu kalimantang.

Hey mambang hah..hah..hah, mambang hi..hi..hi, mambang hah..hah..hi..hi..hu..hu..hu, berkat Harussana dan sini muftiku, amankanlah negeri Pasola yang 'derhaka' ini untuk aku terus pegang kuasa. Puh sana...Puh sini..Puh situ...!

Foto sekadar hiasan. Apa cerita plak ni ? Hey mambang tanah, mambang jin, mambang pilihanraya, keluarlah dikau wahai si mambang...ada 2 pilihanraya untuk ko jalankan tugas wahai si mambang..pulut kuning ngan kari kambing mamak sebulan untuk kau wahai mambang...ala-ala latok si mambang zambley ?? Loorrr..!!

1 comments:

  1. Din said...

    Saya cuma mahu tanam sireeeh kalu, itu macam salahka.Tengok gigi saya banyak kuat sebab makan sireeeh. Tara caya ka.Mana ada hantu, hantupun takut orang. Kalu orang jumpa hantu orang minta nombor, hantupun takut cit..

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |