PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Ketuanan melayu dah out dated !

Persidangan umnO kali ni banyak bahan. Rupa pencacai umNO kian terserlah... orang kampung yang masih mengharap umNO pejuang dan pembela melayu harap tak lagi tertipu...janganlah bodoh piang kata orang kedah.... sampai pekak badak.

Apa kata Khairy...ketuanan melayu perlu ditukar kepada kepimpinan melayu...itu suara ketua pemuda. ketua wanita plak kata..ketuanan melayu dah tak relevan..ganti dengan kemuliaan melayu... puteri belum kata lagi..tengah berdandan kut, dok tengah pilih pewarna rambut...kan dah murahhh !

Kenyataan kedua dua sayap parti itu tanda mereka dah seiring dengan bos mereka dalam satu Malaysia. Yang tinggal terhegeh-hegeh dengan semangat melayunya ialah Muhyidin Yasin... Muhyidin tahu dia tak boleh idup tanpa melayu.... maklumle... lahir kat negeri kelahiran umNO..

Apapun ...mari kite ikuti gelombang dan ribut taufan perhimpunan agong umno... surat khabar pastinya tidak melaporkan kekalutan itu... namun bagi yang mengerti... pokok yang bergoyang tandanya monyet sedang bergaduhhhh...tak percaya?

(*) sumber - anak sengat

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |