PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Siapa sanggup jadi monyet 'pukang' ?

Oleh : radens albanjari | 6 Dis

Musykhil..! Ini reheasal ker demo ? Demo macam kat bawah tu..la ngok ?



Dibawah ini baru demo..Demo rakyat oleh rakyat untuk rakyat. Bukan demo pukang oleh pukang untuk pukang.. !!


Kata saksi mata, kisah pukang bikin demo tak ubah macam rehearsal kugiran jom heboh tv3. Kata saksi mata, pukang-pukang demo sambil kenyang perot kena suap. Apa barang beb ! Kata saksi mata lagi, blogger UMNO yang bangang lapor itu demo UMNO..kah..kah..kah ! Bodoh macam Gomo, itu bukan demo UMNO..itu demo pukang-pukang..!

Tiada sambutan dan syok sendiri sahaja. Kenapa hanya 150 orang (versi Berita Hairan la). Katanya GAPS ni adalah gabungan lebih 50 NGO termasuk Majlis Belia Selangor, Perkasa Selangor, Gerakan Belia 4B Selangor, GPMS Selangor, Kesatuaan Pelajar Melayu Selangor termasuk persatuan-persatuan dari kaum Cina dan India di negeri itu. WOW!!! Tak boleh ke mengatasi atau seramai demontrasi bantah penswastaan air anjuran Pakatan Rakyat? (rakyat marhaen blog)

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |