PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

MESTI BACA - Memahami bicara Dr. Mujahid Yusof Rawa


" Kalau saya cerita ada rumah yang senget dan tak layak didiami, orang akan kata saya berlebihan dalam gambaran saya, tapi itulah realiti di Parit Buntar. Saya hanya boleh berada di luar kerana khuatir rumah akan reban kalau saya naik ! " - Mujahid Yusof Rawa



HULURKAN INFAQ RAMADHAN ANDA UNTUK KAMI *
" Saya sering memberitahu kepada orang - orang miskin : "saya bukan orang kaya memberi bantuan kepada orang miskin tetapi saya juga orang miskin yang merayu kepada orang kaya untuk beri kepada orang miskin, kita sama-sama miskin " Jikalaulah ada peruntukan takkan saya menebalkan muka merayu-rayu bantuan.

Saya membuat azam bahawa kengkangan kewangan takkan menghalang saya untuk terus membela golongan yang memerlukan. Dengan izin Allah, saya tahu Allah mendengar rintihan saya setiap malam mengadu kepadaNya " janganlah kerana wang, perjuangan ini dimalukan Ya Allah, kaulah Maha Pemberi Rezeki dan Pemudah kepada segala kesukaran dan kesempitan, permudahkanlah ya Allah".

Kepada mereka yang membaca doa ini aminkanlah, sekurang-kurangnya saya tahu ada orang yang mengaminkan doa saya pada malam-malam yang sunyi. Kepada yang mampu lebih dari sekadar mengaminkan doa anda hanya perlu bersama kami menyumbang untuk menyinarkan Ramadhan dalam kehidupan golongan yang perlu pembelaan. Sedikit sumbangan pun cukup menceriakan wajah-wajah yang menanti sinar Ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya.

Al Faqir Ila Allah

Mujahid Yusof Rawa
MP Parit Buntar

Nama Akaun: PUSAT KHIDMAT PARLIMEN PARIT BUNTAR
No Akaun: 080-220-100-50832 (Bank Islam)

Hubungi: 016 440 3164 atau faxkan slip jika sudah menyumbang 05 716 6531

Untuk keterangan lanjut sila layari blog peribadi beliau di : http://mujahidrawa.blogspot.com/

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |