PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Mismah - I hate you ! but umno love u too..!!

"Mismah-mismah" yang berjaya "dicekup" ketika sedang beratur menunggu giliran masing-masing dapat "DUA" warganegara dengan hanya perlu bayar RM35 kepada Umno-APCO "

Di Selangor, lebih 150 ribu PATI sudah mendaftar. Di Pulau Pinang, lebih 32 ribu PATI berjaya "diseludup" masuk ke dalam sistem daftar pemilih Malaysia.

Di Kedah, hampir LAPAN ribu PATI yang berjaya dikesan disumbat sekitar Alor Setar dan Sungai Petani.

Ini semua contoh-contoh terkini, belum lagi negeri-negeri lain yang sama parahnya. Ini jelas menunjukkan bahawa kedaulatan negara kita sedang terancam.

Bukan Amerika datang nak serang dengan roket "Pah-turut" Umno-APCO yang cuma 200 mangkuk bersembang kat Jalan Bukit Bintang. Mustahil Australia acah-acah nak bawak suaka politik kalau tak ada sebab-musabab serang negara kita.

Tapi sebenarnya kita sedang diancam oleh kuasa rejim yang berkampung di negara kita sendiri ! Itulah Umno-APCO, yang kepalanya Najib Altantuya dan sepupunya Hishamuddin Hussein yang bertungkus-lumus menjayakannya dengan menjual kedaulatan negara tanpa ada sekatan dari pihak berkuasa yang sudah dirasuah dengan betina dan kongsi gelap.

Ingatlah. Mismah-mismah ini cuma satu ketul batu yang terpercik ke atas sebongkah ais yang besar. Tak lama lagi negara kita akan dijajah oleh kebanjiran LEBIH 2.6 JUTA pendatang dari seluruh Asia dan Afrika ! Masihkah kita mahu berpeluk tubuh ? - rakyat marhaen


2 comments:

  1. serenity9260 said...

    negeri2 PR je yg teruk giler ada pati,negara len standard je.tgk le johor,bangla le yg dok johor tu

    1.Kereta Control Mario Kart
    2.Coklat Dibuat Dengan Belon(23 Gambar)
    3.Smartphone Terbaru Motorola,Motorola Photon 4G Berkuasa NVIDIA(10 Gambar Dan Video)

  2. pokku(putrajaya) said...

    Semoga Allah menjahanamkan perancangan mereka wak...Allah Maha Berkusa!takbirrrrr....

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |