PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX - Sampai hati lu bilang bini lu bau bawang ?

Kenapa yer ? Kalau wanita sudah menjanda semakin berhias. Dulu masa ada suami hiasan diri macam tak berapa nak penting. Orang kata suami balik kerja isteri bau bawang. Kalau dah menjanda baru pandai nak bergaya pakai perfume wangi-wangi, cantik-cantik sedangkan sama juga uruskan anak-anak. 

Foto di sebelah - Maaf ..wajah cute ini hanya untuk lelaki yang nak menikah di Morocco saja. Bukan nak mengumpat, memang betul dan diakui janda-janda diluar tu makin cun melecun sekarang dan buat pengajaran yang bergelar isteri walau bagaimana sibuk pun anda jangan lupa berhias untuk suami. Bukannya bersolek sakan masa nak keluar ajer.., lelaki ni memang camgini, syaitan suka menggoda dan bergayut kat kelopak mata sehinggakan perempuan lain nampak lawa , isteri kat rumah nampak comot. Ini memang dah fitrah lelaki, kalau kurang iman boleh ke laut jadinya. 

Suami pula tak baik tau suka tengok perempuan lain di luar, yang di rumah dipaksa pula jangan bergaya. Lepas tu sibuk cari alasan nak kahwin lain dengan alasan isteri bau bawang. huhuhu memang tak patut ! 

Bau Bawang ?? Puihhh..!! Dalam dok kata bini bau 'bawang' itu pun, anak yang keluar berderet macam keter api juga, itu apa hal pulak, agaknya masa nak 'ehem-ehem' tu bau bawang tukar kejap jadi bau ' epal' kot ? Alasan zaman P.Ramlee nak menikah lagi..gatai sungguh lelaki ni no ! - catatan khas untuk kawanku yang suka ngata bini sendiri..apa punya turr !! Kalo tak dak 'bawang', kari pong jadi kelatt..tak sodapp..!!
 

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |