PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

" suami terajang bini di gari ? "

" ini suami yang terajang bini itu hari...nasib orang yang tak dak kabel, tak ada pangkat dalam umngok..??, atau bukan dari kalangan anak-anak montoyeei jarik pulk...maka bila serah diri terus kena gari, nasib ngko la labu banding sama kes satu inspektor sahabbbb yang dipercayai belasah budak hotel di seghomban dengan buntot pistol relex jer tak kena gari ! Sistem yang semakin ku lihat semakin kohong...!! 

Pesan wak, kalo korang sekadar biasa-biasa saja..jangan buat hal yang boleh polis gari tangan korang macam penjenayah dadah, sedangkan salah korang hanya 'batuk' depan depa...ingat batuk berkali-kali boleh dianggap menghina penjawat awam di tempat awam, ingat !! 

  " Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang "

4 comments:

  1. Anonymous said...

    Setujulah!! Malaysia sedang menuju ke arah kehancuran di dalam banyak aspek...sosial, kehakiman, undang2, ekonomi, jenayah dll!! Tanda2 yg cukup jelas!!Tapi orang Melayu UMNO haramjadah akan kata..."takpa asalkan melayu UMNO memerintah"...SiLuncai terjun dng labu-labunya...biarkan!biarkan!

  2. Along said...

    Biasala macam tuh.

    Dah perangai bangsa yang suka makan subsidi. Semua benda nak mintak subsidi.

    Bila bagi subsidi sikit, terhutanglah body. Bila dah terhutang body, apa pon jadi.

  3. Anonymous said...

    Bukan salah parti politik. Ini bala Allah sebab tidak meletakkan islam di tempatnya. Islam tak dihayati seperti yabg sepertinya. Bidaah merata rata.

  4. Anonymous said...

    Musim pilihanraya budak2 muda kampong banyak dapat subsidi (Rm 100/200/300)dari amno.Amno sentiasa ajar bangsa melayu hidup subsidi.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |