PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Blogger UMNO - dah jenis otak letak kat kepala 'pelir' !

Nampaknya blogger UMNO jadi celaka lagi. Celaka menulis berdasarkan kepada fakta orang gila.Ker bangang jenis apa entah ! yang jerangkung-jerangkung 3 kupang UMNO ni fikir, aku pun tak tau. Tapi kenyataan bahawa dalam masa twitter tak dikemaskini itulah, sebab dan asbab nak mensabitkan Anwar melanggan 'betina' gebu made in china. Jenis otak letak kat kepala 'pelir'.

Habis jika zaman dulu macamana plak ? Zaman dahulu mana ada twitter, pakat jenuh le pemimpin PR masuk penjara kerana kebodohan dan kebangangan tak menulis twitter. Mahkamah sendat dengan orang kena saman. Saman pasai apa ? Saman kerna tak update twitter, dan dituduh pula ketika tak update twitter tu..sedang sedap 'menunggang' doggy pelacur seantero malaya. Otak bahlol..punya fakta ! Sama bahlol dengan dr norvandi tu.

Habis..! kalau orang macam aku yang tak update twitter tiap saat, hari dan jam, sure siang-siang lagi didapati bersalah dan kantoi memanjang. Otak tolol jerangkung UMNO akan kata, kalau twitter, facebook tak berupdate bermakna orang tu tengah melakukan hubungan sex dengan pelacur@jalang. Itulah tahap otak tolol jerangkung boleh fikir. Nak fikir jauh lagi tak upaya, pasal dok fikir twitter dan burit tu salah satu dari tuhan UMNO yang halal disembah.

Senangnya zaman sekarang sebab tak update twitter dikira melakukan kesalahan, apakah twitter menjadi satu akaun wajid ke kepada semua manusia politik? Kalau dr novandri tak update blog bermakna dia boleh dikategorikan tengah melanggan pelacur, macam tu ker? Ker dia memang jenis suka kepada perkara-perkara bodoh dan berimaginasi macam tu !

Yang penting bagi dia adalah menulis, itu yang penting, betul ke tak betul..tidak penting. Tulis dulu, lepas tu diam sekejap dan tulis kembali, menulis hanya mengambil fakta untuk kepentingan diri sendiri agar  menampakkan bahawa dirinya amat hebat. Anda boleh baca tampalan dibawah.





Sebelum teknologi berkembang pesat, UMNO Kedah telah dikejutkan dengan video montoya, pelakon-pelakonnya diantaranya man arrof mb kedah sendiri, hebat umno ni, dulu pun dah buat video, walaupun sekadar koleksi peribadi. 

Cuma bezanya video-video ini bukan dinilai kepada  kaedah format betul ker tak betul, tapi kandungannya yang sama iaitu untuk menjatuhkan pemimpin politik dengan cara hina. modus operandi juga sama, dirakamkan dan diedarkan bukan untuk tujuan komersial. Nama montoya manolito adalah nama besar dalam cerita cowboy .. the high chaparal. Dan kerana taksubnya man aroff kepada cerita cowboy dianjurkan party sebegitu koboi, semua yang hadir dimestikan memakai pakaian negara mexico. hebat dan bergaya. semua bergaya ala ala mexican. ada pistol, topi baju seluar dan segala bagai membulat mexican bro ! 

Tak sangka jugak aku, bila zaid berahim, zulattarturk dan pencacai UMNO celaka pun suka sangat menonton video. Entah apa yg syiok sangat depa dok renung. Syok renung 'lohong' gamaknyer ? 

Kembali ke zaman non-twitter, video cowboy ini telah ditayangkan di seluruh negara, pelbagai copy diedarkan untuk menjatuhkan sesama sendiri, cuma party ini adalah half sensored tak macam video terbaru full naked. Maka man aroff pun menembak macam mexican cowboy, bang..bang..bang !! dan dalam bentuk format vcr, kelabu kelala mata yang menengoknya, bangga sungguh orang UMNO tengok boss dia berlakon. ada yang jadi lembu, ada yang jadi kuda jadian, ada yang jadi pencacai, hebat party tu dan masih diingati sampai hari ini. 


Jika 20 tahun dahulu sudah ada penyiaran video fitnah dan dilakonkan oleh diri sendiri tak mustahil kini UMNO akan melakukan lebih baik dari dulu, dan..man aroff pun tercampak dengan lakonan montoyanya. cowboy atau budak lembu terbuang dari takhta kerajaan. Hebat kan..! , 

Itulah UMNO, tanpa fitnah bukan UMNO namanya, itulah juga perjuangan UMNO sebenarnya. Poltik fitnah, bunuh dan baham duit. Jatuhkan pemimpin naikkan kroni untuk kesenangan. Jika anwar berahim kena pun..apa nak hairan,  sebab dia pun dari sana dan mereka cukup marah dengan anwar berahim yang banyak membocorkan rahsia kejahatan mereka sewaktu bersama dulu. Ada siapa yang berani menyanggah ? [diolah semula dari tulisan FZT untuk albanjari online]

3 comments:

  1. Anonymous said...

    Salam dr dlm Gua Bkt Putus, G.Semanggoi..

    Wak ! Apa yg teman rasa & faham ialah, sebenornye, sumanye adalah di sebabkan olih statement DSAI itu sendiri. DSAI telah gunakan frame tweeter & jam Omega beliau sebagai alibi. Believe me, jika barangkali DSAI katakan yg dia sedang travel, guna lorry, diantara waktu tersebut, mereka akan serang & katakan yg lorry tersebut tiada enjin...! Jadi, tugas bloger2 macam Wak ialah, buktikan yg lorry tersebut benar2 ada enjin & berfungsi dgn baik!!

    Malangnya, kite dapati lorry tersebut, benar2 tiada enjin. Lampu pun takde !! MAKA, usahalah buktikan yg enjin tersebut sebenornya ada pd lorry , waktu itu. Selagi tiada jawapan utk itu, jgnlah kite dok pi buat rumah kat tepi2 laut!! Bahaya tu...banyak kes tsunami zaman le ni!

    Apa2 pun Wak, teruskan perjuangan. Jgn mengeluh, jgn menangis... Jadi Melayu! Jgn ...layu!!!.

    hasil nukilan: ChomprakCawatbesiwak ...

  2. Larasepi said...

    ala wak watpe di layan mat indon keparat lahanat tak sedar diri,merempat tu..tak lama bungkus la tu...pencacai2 jenis taKDE KELA NI..DA MEMANG BANGSAT MEnGEMIS DI NEGARA NENEK MOYANG BANGsAKU ada hati pula nak tumpang semangkuk .dah jenis haramjadah mukA TAK MALU.dapat duit haram mengumpat lak tu..sikit hari sure kena langgar lori tak pun stimroll.mudah le masuk tongkang anta blik indon..pi mampus le!

  3. Anonymous said...

    BLOGGER ALBANJARI , AL-JUBURI Nampaknya blogger UMNO jadi celaka lagi. Celaka menulis berdasarkan kepada fakta orang gila.Ker bangang jenis apa entah ! yang jerangkung-jerangkung 3 kupang UMNO ni fikir, aku pun tak tau. Tapi kenyataan bahawa dalam masa twitter tak dikemaskini itulah, sebab dan asbab nak mensabitkan Anwar melanggan 'betina' gebu made in china. Jenis otak letak kat kepala 'pelir'. ~ albanjari online

    Beginilah rupa penulisan blogger yang diredhai Allah, yang menyokong parti Allah, mencarut dan maki hamun pun kerana Allah. Allah telah memberikan mereka tiket untuk melakukan apa saja atas nama perjuangan Pas dan Islam. Kerana itulah dari pemimpin mereka hinggalah ke pencacai perangainya sama saja. Siapa yang akan lupa dengan Nik Aziz wali selipar kerajaan bulan dengan celako! celako! celako! nya? Mendoakan pecah perut kepada pemimpin nombor satu negara? Dia lupa bahawa dia hanya pemimpin parti Pas yang peralatkan Islam dan bukannya pemimpin agama Islam seluruh dunia. Didunia Islam, pemimpin negara-negara Arab lebih mengenali dan menghargai Tun Dr, Mahathir kerana jasa-jasanya terhadap dunia sejagat berbanding Nik Aziz yang hanya merasakan dirinya hebat dan seolah-olah mencapai taraf nabi-nabi.

    Apakah jasanya kepada dunia Islam? Fatwanya pun tunggang-langgang dan berasaskan kepada kepentingan diri. Kerana itulah bila UMNO bersahabat dengan MCA dan MIC mereka kata haram, tetapi bila mereka berpelukan dan mencium ketiak masam DAP mereka kata halal. Halal dan haram menjadi hak mutlak mereka dan parti mereka.

    Yang sahnya mereka ini semua dari kalangan 'haramjadah'! Sama seperti blogger albanjari ini, disangka dia penjaga pintu syurga? Penjaga pintu sarkas pun dia belum tentu layak lagi. Mungkin dia rasa perkataan 'mencarut' itu dibolehkan kerana dia ahli Pas, tetapi dia lupa 'pelir' yang disebut tu juga adalah miliknya, milik Nik Aziz dan Hj. Hadi serta Mat Sapu yang berkhalwat dengan Normah di Hotel Perdana KB. Milik Anu arr 'pojaan'nya juga. Kita tidak hairan dengan Pas kerana Pas adalah tiket untuk poligami, tiket untuk berzinar dalam keretapi ,tiket untuk 'menyapu' duit Tabung Memali,

    Kepada blogger Al-Juburi opppp, albanjari...cerminlah bontot kamu sendiri dulu. Pas bukan agama, pas adalah sebuah parti politik yang pergunakan agama untuk kepentingan diri dan kroni.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |