PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Update - Hari 3 : Prestasi Sumbangan Dana Bloggers Misi Sarawak

Salam bro Banjar, kalau tak ada duit saya cadangkan lebih baik wak duduk kat rumah saja lah. Buat lah artikel bodoh wak tu. Kalau ada duit lebih ha..baru la wak pergi.Tapi saya masih ingat, yang wak pernah berkata sudah mahu berhenti dari berblog. Kasihan blogger PAS, Presiden blogger PAS Perak, sengkek sangat. 
By Anonymous on update : ALBANJARI lancar Dana Tabung BLOGGERS ke ... on 3/30/11
Terima kasih kepada pencacai yang tolol kerana hantar komen diatas. Kami blogger PR pun tak mintak kat hang pun. 

Alhamdulillah dan terima kasih kepada semua penyumbang-penyumbang ke Tabung Dana Bloggers Misi Sarawak. Setelah 3 hari dilancarkan, jumlah keseluruhan sumbangan fi sabilillah pembaca blog telah mencapai jumlah RM 1,225.00 (CIMB dan Maybank) setakat hari ini jam 3.30pm.

Walaubagaimanapun sasaran jumlah dana yang diperlukan masih sangat jauh dari sasaran. InsyaAllah..dengan baki ada tinggal 4 hari dari tarikh penerbangan yang dirancang, tabung dana akan bertambah tu, InsyaAllah, wak sgt. yakin dengan pertolongan Allah ! Dijadualkan misi ini akan terbang ke bumi Sarawak pada 5 April 2011. 


Apapun..yang berlaku, misi Bloggers PAS/Pakatan Rakyat tetap akan ke Sarawak. Mengikut perancangan, jumlah bloggers yang akan ke Sarawak mengalas misi besar membantu Pakatan Rakyat adalah seramai 4 orang blogger semuanya.

(*) Wak - sedang berpura-pura tidak 'pening kepala' walaupun sebenarnya kepala makin serabut. Jika sehingga esok jumlah sumbangan masih tidak mencapai angka RM1 ribu, maka Plan B terpaksa diambil. Terima kasih kepada Tn. Hj. Anuar Hashim, (Penang State) yang turut prihatin dan menyokong tabung dana ini untuk blogger-blogger PAS dan Pakatan Rakyat. Terima kasih juga kepada saudara Mustapha (Ikatan Anak-Anak Perak di Perantauan) yang memberi sokongan kuat misi bloggers ke Sarawak.

Semua nama-nama penyumbang DANA akan disenaraikan pada 4 April di blog ini (dengan izin) sebagai menghargai usaha besar membantu blogger-blogger marhaen. Walaubagaimanapun ada juga penyumbang yang tidak mahu dinamakan dan dipaparkan di blog, insyaAllah..wak pegang amanah itu. Salam dari albanjari.


(**) Hari ini wak dikejutkan dari email dan sms, bahawa ada sumbangan ke tabung dana ini turut datang daripada ahli UMNO yang menyokong dan mengundi Pakatan Rakyat/PAS. 



Insyaallah kepada blogger-blogger yang menghantar email untuk mendapatkan script code banner Tabung Bloggers, pihak kami akan menghantar semua kod-kod itu apabila masalah bandwitdh dan bayaran menaiktaraf pakej sedia ada sebanyak RM553.70 sen* selesai dilakukan pada hari ini. Status : PULIH

(*) RM553.70 sen - bayaran kos naiktaraf dimaklumi, bukan diambil dari Tabung DANA.  

:: attachment ::

On Thu, Mar 31, 2011 at 8:44 AM, Sales - Exabytes wrote:
Dear albanjari,

Kindly refer below for the upgrade calculation.Thank you for your email.


Credit Balance From [EBiz Gold Linux-300GB] 

= RM 488.60 - [ ( RM 488.60 / 24 months ) x 12 months ] 
= RM 244.30 

Price the upgrade calculation would be at the below.

Upgrade cost to [EBiz Gold Linux Unlimited
= RM 798.00 - RM 244.30 
= RM 553.70

Next Renewal Date For [EBiz Gold Linux Unlimited] : 31 Mar 2013

The above was the best offer we could give to you and please give us confirmation on the payment for the upgrade. If you have any enquiries, please do not hesitate to contact us. Thank You!

Sincerely,
JW Tan 
Business Development Executive
MY - Sales Department
How am I doing? Email my Manager at feedback@exabytes.com.my

:: attachment ::

We really appreciate for your kindness. Here we confirm to upgrade for gold unlimited package. Soon for today i will proceed the payment after receiving the new invoice from you. Thank you.


On Thu, Mar 31, 2011 at 8:59 AM, 

6 comments:

  1. pokku(putrajaya) said...

    toksoh dok layan wak puok2 tahi tu...puok2 kita buat kerja hasil usaha sendiri bukan dok cekik duit rakyat macam2 puok b-end...insyaAllah puok2 kita akan menang PRN Serawak nanti...Takbirrr!Allahuakhbar...

  2. garagaikareng said...

    Jgn dilayan puak tolol lagi bangang tu,puak lol lagi bangang bukan suka kat isi al-quran & sunah nabi,Kalau dia ada pada zaman Nabi, mungkin dia akan kata kat Nabi mcm ni "kalau enggak ada ongkosnya jgn ajak kami pergi kemedan perang, duduk dirumah sudah la, jgn mintak kat kami, kamu nak berjihad pergi la sorang diri". sifat org mcm ni banyak Allah rakamkan dlm Al-quran. kepada pejuang PR usah risau, Doa kami sentiasa bersama mengiringi anda semua. InsyaAllah berjaya. Allahu akbar.

  3. Anak Sungai Derhaka said...

    Salam Wak..

    Hantar kat aku sama script code banner tu..

  4. Anak Sungai Derhaka said...

    Salam Wak..

    ni e-mail addressnya.. anaksungaiderhaka@gmail.com

  5. Amninos Jr said...

    Amount: RM100.00
    You can add as Favourite List if
    To 3rd Party Account Number: 158417021317
    Recipient email: albanjari_online@yahoo.com

    ok wak..hanya sebanyak itu saja yg mampu disumbangkan...dan tolong bagi script code banner tuu utk di paparkan di kedahlanie...

  6. Anonymous said...

    wak... sy ingat baik wak xpayah g sarawak.. dana ni simpan untuk pru13.. kwn sy keje pej umno btau pilihnraya umum dah dekat. kemungkinan pas sarawak. sarawak ni jadi kunci nak tgk kemampuan bn. skang ni pun sume pej umno sibuk nak daftar petugas pilihnraya. so xpyh la wak pegi. InsyaAllah maklumat ni benar...

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |