PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

18SX - Apa syiokk yer dia rogol aku yg dah monopous, kesat bro !

Bro..aku ni bukan la seksi sangat. Umur dah 54, orang kampung kata, dah ganyut..,tapi aku hairan..? Masih ada jantan samdol dok rogol aku gila-gila punya banyak ? Bukan sekali, tapi 4 kali bro ! Aku tengok samdol ni, bilik penuh dinding tampal gambar Maya Karin, Cut Tari dan apa bala lagi..tapi...tapi, apasal dia rogol aku yang dah ganyut nih ? Aku tak faham bro..tak faham, sungguh bro! Satu hal..aku dah monopous ! Apa syiokk nyer dia rogol aku yg dah monopous. Kesat bro ! Tak tahu la kot dia pakai minyak 'rambut' code 10. Semalam aku check tak der la pulak minyak rambut tu kat rumah aku ni. Yang banyak, minyak angin yu-yin tu ada laa..!

Hairan betul aku dgn nafsu jantan-jantan samdol mcm ni ! Kat tempat hangpa ada kaa puak-puak bengong nih? kalau ada..elok la hangpa terajang tepat kat 'anu' dia yg hanya ada kepala tapi tak ada otak...macam UMNO.., menggong !! Cerita lanjut di bawah.



SEGAMAT: Seorang ibu tunggal berusia 54 tahun mendakwa dirogol empat kali oleh adik iparnya yang berusia 48 tahun ketika sedang tidur di rumahnya di Kampung Sungai Gatom, Labis, dekat sini, sejak setahun lalu. (Foto sekadar hiasan)

Kejadian terbaru berlaku di ruang tamu rumah mangsa Sabtu lalu ketika ibu tunggal empat anak itu sedang tidur, jam 2.30 pagi.

Ketika kejadian, mangsa mendakwa baru pulang daripada majlis perkahwinan di Pahang bersama dua adiknya sebelum dia mengambil ubat darah tinggi dan tidur di ruang tamu rumahnya, tetapi terjaga jam 2.30 pagi dan melihat suspek berada di atas badan serta merogolnya.

Mangsa turut mendakwa seperti dipukau dan mungkin kesan ubat darah tinggi diambil menyebabkannya tidak sedar apa yang berlaku ketika kejadian.

Tidak berpuas hati dengan perlakuan adik iparnya itu, mangsa membuat laporan polis di Balai Polis Labis, Ahad lalu sebelum dihantar ke Hospital Daerah Segamat untuk pemeriksaan lanjut.

Perbuatan adik ipar mangsa dikatakan sudah berlaku sejak tahun lalu, namun mangsa takut untuk membuat laporan kerana bimbang diugut oleh lelaki terbabit.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Abd Majid Mohd Ali, ketika dihubungi mengesahkan kejadian, namun enggan mengulas lanjut kerana kes masih dalam siasatan.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol,” katanya.

Difahamkan suspek yang menetap di Bukit Pasir, Muar dan bekerja sebagai pemandu lori itu ditahan sepasukan polis di Jalan Ibrahim, dekat sini, sehari selepas laporan dibuat mangsa. - Agensi

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |