PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PANAS BERAPI -18SX : Perang air 'berahi' jam 1 pagi ?

Fakta :  31 vs 47. Puteri vs. SU. Pukul 1.20 pagi. Perh..! Syiokk..! Tapi tak mengapa, kitab Umno bilang, kegiatan di waktu itu masih tidak begitu bahaya, yang bahaya pada 9 Julai nanti, boleh menimbulkan suasana perang katanya, beza yg berlaku di Jitra, kalau 'perang' pun..sekadar perang dengan air berahi yang padat dengan keseronokan, i lap u, u lap me !! Wow ! Lebeyy-lebeyyy... aku no komen ! 



Ketua Puteri UMNO Jerlun mengaku tidak bersalah di Mahkamah Rendah Syariah, di sini, semalam atas tuduhan berkhalwat dengan Setiausaha UMNO bahagian itu, Jasmi Muhd Ismail, 47, di Taman Tunku Sarina di sini, bulan lalu.

Mengikut pertuduhan, Yusmawati Yaacob, 31, didakwa bersekediaman, bersekedudukan, berkurung dan bersembunyi bersama Jasmi, di rumahnya di Lot 807 Jalan Liana 5, Taman Tunku Sarina di sini, jam 1.20 pagi pada 11 Mei lalu. (Foto Yusmawati - kanan sekali)

Bagi pertuduhan itu, Yusmawati didakwa mengikut Seksyen 9 (2) Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kedah 1988 manakala Jasmi di dakwa mengikut Seksyen 9 (1) enakmen sama kerana berkhalwat.

Yusmawati berbaju kurung putih dan tudung berbunga merah manakala Jasmi berkemeja putih berserta seluar berwarna gelap kelihatan tenang ketika pertuduhan dibacakan ke atas mereka di depan Hakim Syarie, Syeikh Kamaruslan Mustapha - Agensi

3 comments:

  1. serenity9260 said...

    sian,ingat x kantoi ekk?sape le yg dengki kat ko tu sampai kantoi?hekhek

    Ni best bro!!!
    Cool Aje : Siram Pokok Dengan Kencing
    Kontroversi Aje : Seorang Lelaki Korea Mencipta Kotak Untuk Membuang Bayi
    Sejuta Trafik Ke Blog Anda!

  2. author faethal said...

    Utusan tak nak buat 'kartun' ke kes ni??

  3. zam zizam said...

    halal bro, UmNO cop kalu , isteri diapun halal untuk ditibai........

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |