PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

(4) PANAS@TENANG - Tok Ai @ Calon Last Minute on moved !

Muka keras, dan cemas. Calon 'las minute' pilihan Muhyiddin, dan bukan pilihan Soi Lek sedang main sms. Mungkin sms Soi Lek pasal sokongan Cina lebih ketara untuk Pakatan Rakyat. " Siap luu..video blue lu masih wa simpan lorr.." mungnkin itu antara yg sedang difikirkan oleh calon yang dikenali sebagai Tok Ai..di Labis !


3 comments:

  1. Anonymous said...

    Korang buat komen mcm barua...tapi heran kalah jugak setiap kali prk....kalau pas kalah jugak bermakna pas ditolak secara total oleh rakyat msia....eloklah pas buabar jer join pkr atau dap....pas hampir kalah di manek urai...kalah di galas...jadi sayur di bagan pinang....pas tak ada tempat dihati rakyat....

  2. awangsaribu said...

    Kawan...orang komen pasal apa lu marah pulak ? Bukan lu yang bertanding !.

    Melayu ( UMNO ) memang mudah lupa , kata Matahir. Betoi tu...Soi Lek tu video dia masih ramai yang simpan. Tapi nak komen calon PAS.

    Pasal kalah menang lu jangan heran. Ingat, semua PRK BN semua boleh menang ke ? Betoi ...Melayu (UMNO) mudah lupa ! Ho..ho... ketawa gua tenguk orang macam lu berkarat !.

  3. Anonymous said...

    Ada juga makhluk bebal yg menyokong dacing senget.Itulah masalahnya sebab bebal selalu makan rasuah hingga tak nampak bahawa PAS kalah kerana SPR dan segala jentera kerajaan digunakan oleh Um No tapi kalu pilihan raya bersih macam di negara lain KIRIM salam le dacing senget nak menang.Semoga Kak Mala menang di Tenang AMIN!

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |