PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Cuti Untuk K'tan esok : Prihatin seorang ketua kerajaan berkebajikan !




Ternyata Menteri Besar Kelantan, Tok Guru Nik Abdul Aziz amat prihatin dengan keselamatan dan kesejahteraan rakyat. Buktinya beliau mengisytiharkan cuti umum di Kelantan esok sempena perlawanan akhir bolasepak Piala FA antara Kelantan dan Terengganu malam ini.

Tok Guru berkata, keputusan itu dibuat supaya anak Kelantan yang menonton perlawanan akhir Piala FA antara pasukan negeri dan Terengganu di Bukit Jalil malam ini dapat pulang dengan selesa.

"Insya-Allah pada malam ini saya akan turut serta menyaksikan perlawanan akhir Piala FA Kelantan melawan Terengganu. "Esok diisytiharkan cuti umum di Kelantan sebagai memberikan peluang kepada anak-anak Kelantan pulang dengan selesa," katanya di laman Facebook yang saya petik dari laporan Malaysiakini.

sumber : mutaligat


3 comments:

  1. Anonymous said...

    Mentality org pemalas....depa tahu welfare dan percuma...bila nak maju....

  2. Anonymous said...

    Berdosa haram main pakai sluar pendek...apo la pas ni..islam apo kalau main bola pun pakai sluar pendek...harap islam pada slogan jer lah...

  3. Anonymous said...

    Tahniah trengganu...kejayaan BN ...kejayaan umno....!! Allah bersama pasukan trengganu....

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |