PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Mahu nikah lagi tapi bini lama marah? Pukul talipon sekarang !

Bagi siapa yang tak mahu pening dengan karenah 'birokrasi' samada dari pihak berkuasa atau isteri lama atau family mertua, bolehlah nikah di Thailand. Pukul talipon di bawah untuk lanjut bicara.

Nikah oleh kadi bertauliah, ada sijil Majlis agama Thai punya(bukan nikah di tepi jalan), pengesahan konsulat Malaysia di Thai, sijil nikah asli diberikan pada hari pernikahan. Bahasa akad nikah dalam bahasa melayu, bukan bahasa siam. Sain kadi dalam tulisan jawi.

* Semua diuruskan, dari transport, imigresen, pasport/border pass dan segala urusan ketika bernikah di Thailand. Segala dokumen yang diperlukan untuk urusan pendaftaran nikah di Malaysia akan diuruskan semua oleh pihak kami.  Binalah mesjid, jangan lakukan perkara haram.

Jika anda serius, 
Pukul talipon dan hubungi  Shah sekarang -  017 4137464 (Penang)
(foto sekadar hiasan - ehsan google)

1 comments:

  1. pokku(putrajaya) said...

    Lain bunyinya wak...nak pasang satu lagi ke???rezeki jangan ditolak ya wak....satuuuu mesia(ni najib kato)!!!kahkahkah..kalu ambo mesti kata...Takbirrrr!Allahuakhbar3...

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |