PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Antara londeh kain dan londeh bra, mana yang syok haa..?

Mati-mati aku hengat, isu ni dah tutup buku. Sejak PDRM masuk tv itu hari, senyum kak ijat bukan main meleret sampai ke leher. Sumpah bro..gerun dan menaikkan bulu roma aku cakap..pom pang pom pang kak ijat belasah sekor-sekor yang eksyen fitnah dia kata bela lembu fitlot dalam kondo, rupa-rupanya kelantangan kak ijat di PAU langsung tidak meredakan kemarahan pemimpin BN dan rakyat rupanya.

Yang syookkk..si zuraida ler, bukan senang nak lawan cakap dengan kak ijat ni syeikh..kalo mulut setakat buleh kulum buah cermai..baik toksah..! celah kangkang jerk dia buleh pulun...! Apapun kata orang, macamana 'kepit' pun kangkang tu..time nak berak, kena kuak luas-luas jugak bro..! betul tak ? Kini rakyat terpaksa melihat drama maki-makian dan eksyen-eksyenan dimana kalangan mereka sendiri yang berbantah-bantah sesama sendiri, malah berbantah-bantah mereka pertahan kak ijat (NFC) macam nak putus urat leher dan urat peha semakin koncopp..!

Nak kata penyokong umngok ni bodoh-bodoh semua tak boleh jugak, pasal ada jugak yg bijak..cuma yg bijak tu pulak dah serupo lembu macam kat bawah ni..! 50 tahun dah dok hangguk-hangguk ke bawah sampai telinga pong dah melondeh 'lanjut' ke tanah, tu ler pasal !! 


NFC: Laporan SPRM dibuat pada Muhyiddin, Noh (BACA DI SINI)

Shahrizat, ramai nak selakkan kain hang rupa-rupanya..naa ! Walaupun begitu, isu lembu kondo bukan sahaja tidak mahu lari daripada beliau, sebaliknya semakin ramai pula yang berebut-rebut nak tolong selak kain Shahrizat selepas tamat Perhimpunan Agung Umno.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir telah pun bersuara supaya Shahrizat pergi ikut suami bersama lembu-lembu kondo dan cuba memperbetulkan kain yang semakin terlondeh. Dan pada waktu ini, pelbagai pihak berlumba-lumba menyatakan kesediaan untuk tolong selak dan londehkan kain Shahrizat. (sumber - KedahLanie.info)

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |