PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Bahaya virus 18SX dan lucah di skrin facebook makin gila !

Virus terkini menyerang FB. Angkara siapa ?

Anda mungkin pernah lihat video ini di post dimana-mana wall kawan anda. Sebenarnya ini lah diantara VIRUS terbaru di Facebook.. VIRUS ni kaaau anda terkene, dia akan tersimpan dalam PC korang.. bukan dalam Account FB korang.. kalau anda nampak kat mana-mana profile ada macam dalam gmbar ni, TOLONG JANGAN KLIK.. VIRUS ini, kalau anda terklik, dia akan mengganggu Friends FB anda yang lain.. 

Contoh, kalau anda pergi ke profile seseorang, Facebook anda secara automatik Post VIRUS tu dalam profile orang tersebut.. jadi, kalau anda dah terkena, jangan masuk ke profile orang lain.. duk diam-diam..macam kak ijat tu ! Faham ?

Dan pada yang dah terklik, kami cadangkan anda download sofware (Malwarebytes’ Anti-Malware) untuk padam semula VIRUS itu dari PC anda.. Download ni > http://en.kioskea.net/download/download-105-malwarebytes-anti-malware siap Download & Install, Scan.

P/S : Peringatan jangan mudah terpedaya dengan video-video lucah yg dipost dan menyuruh anda click dah menontonnya kerana ia mungkin adalah salah 1 virus dan juga yang boleh menyebabkan akaun anda digodam dan sebagainya. 

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |