PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Bila si "lembu" pikul biawak hidup, Umno makin berantakan !

DATUK Wira Syed Ali Alhabshee menjelaskan maksud ‘memikul biawak hidup’ adalah ditujukan kepada isu Perbadanan Fidlot Nasional (NFC) yang kini menjadi pertikaian umum dan bukannya ditujukan kepada Shahrizat Abdul Jalil.


Ketua UMNO Bahagian Cheras itu menegaskan, kenyataan beliau semalam adalah berkaitan isu NFC yang mana jika tidak diselesaikan maka selagi itulah rakyat akan menunding jari kepada kerajaan kononnya melindungi Shahrizat yang mana suaminya, Dr. Mohamad Salleh adalah Pengerusi Eksekutif NFC.

“Maka,sudah tentulah pada anggapan saya rakyat akan menyalahkan Perdana Menteri dan Timbalannya kerana memikul isu NFC seperti memikul biawak hidup. Bukannya peribadi Shahrizat,” jelasnya.

Kenyataan keras Syed Ali sebelum ini ditujukan kepada Mohamad Salleh supaya memberikan penjelasan secara jelas dan terperinci berhubung isu tersebut supaya tidak menjadi beban kepada UMNO dan kerajaan pada PRU ke-13 akan datang, sepertimana yang disiarkan oleh akhbar Utusan Malaysia semalam (14 Disember 2011).

“Saya bercakap berkisar tentang isu NFC yang kini menjadi bualan rakyat, malah pihak pembangkang juga menuduh pelbagai penyelewengan berlaku dan menyalahkan kerajaan, bukannya saya tujukan kepada Shahrizat secara peribadi,” tegasnya.

APA TERJADI SETERUSNYA?...WIRA LEMBU INI DISERANG ,DIUGUT DAN DIMAKI HAMUN OLEH WIRA-WIRA LEMBU PELIHARAAN SHAHRIZAT JALIL...kwah..kwah..kwah...UMNO BAHAGIAN CHERAS DIMANA SYED ALI ALHABSHEE DIANGGAP SEBAGAI WARLORD SUDAH HILANG RASA GERUN DAN HORMAT OLEH PENGANUT UMNO DISANA...kwah kwah kwah.....JANGAN TERPERANJAT NANTI JIKA ADA KES KEPALA LEMBU DILONTAR KE DALAM PEJABAT UMNO BAHAGIAN CHERAS...LEMBU MENGAMUK BERSAMA LEMBU PASAL KES LEMBU...kwah..kwah..kwah..! - BumiputeraBerjayaFB

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |