PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Blogger Upahan BN semakin 'rare' !

Jika benar, ini menunjukkan BN yang dikata oleh si tua nyanyuk tak relevenlah? Jika mampu menang bergaya dan membentuk kerajaan semula apa kejadah nak buang duit juta-juta bela 'hantu raya' ? Jika duit yg mahu digunakan itu milik umngok, ok..tapi jika ia melibatkan duit rakyat, memang macam gampang punya KERAjaan !

Jika pun benar, maka sesungguhnya blogger upahan BN memang syookkk..! RM10 Juta tu bro ! bukan RM50 ribu..macam ada sekor 'macai' offer seorang blogger PR awal bulan baru-baru ini. Kalis undang-undang plak tu, ada 'imuniti' dan perlindungan kerajaan. Apapun fahamkan apa yg dikatakan oleh twitter Nik Nazmi, kalau dia bohong, maka kena bohong laa semua pembaca kat sini, tapi jika tak betul, minta Pak Najib nafikan..rakyat ingin tahu, warga internet juga nak tahu..tapi yg nak tahu sungguh-sungguh.., AKU..pasai RM10 Juta tu bukan sedikit..!!


sumber - twitter Nik Nazmi (DI SINI)

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |