PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

LIVE RESULT PRU13 - The Moment Of Truth - Terkini 3 negeri@utara !

Keputusan muttakhir SELURUH MALAYSIA, SABAH DAN SARAWAK setiap saat update LIVE sekarang...di albanjari online. " The Moment Of Truth "

Unofficial @ Penang : Sumber hampir sohih, Pakatan Rakyat boleh tarik nafas lega, kerna kerajaan Pulau Pinang kekal di tangan Pakatan Rakyat. LGE peroleh majoriti tertinggi. Parti iGerakan kalah semua kerusi di Pulau Pinang. Kerusi panas khususnya di Parlimen Tasek Gelugor dan Nibong Tebal - kita tunggu keputusan tak rasmi sebentar lagi.



Unofficial @ Perak : Kerajaan kudeta Barisan Najis gagal mempertahankan 60% kerusi yang sebelum ini dimenanginya. Dari sumber hampir sohih, Pakatan Rakyat melalui parti PAS, DAP dan PKR sekarang mendahului BN dengan majoriti tipis, apa pun beberapa peti undi masih dalam pemantauan kiraan semula..Dari apa yang terlihat sekarang, PErak bakal kembali kepada kerajaan Pakatan Rakyat. Ini kali.



Unofficial @ Kedah : Kulim Badar Bahru - sumber sedang dikemaskini. 

*NOTE : unofficial R : Gelang Patah LKS - MENANG ! M.Kutty claim, anaknya Mukriz menang seat Air Hitam (state) - 

** Dapatkan result muttakhir keputusan seluruh Malaysia, Sabah Dan Sarawak - sila skrol ke bawah sekarang ..INI KALI KITA UBAH KERAJAAN BARU - KERAJAAN RAKYAT.

" Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang "

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |