PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PRK TENANG - PANAS BERAPI : Aksi lucah puteri UMNO paling hot !


Foto Pilihan blog hari ini

Hadam apa dialog yang sedang diperkatakan ketika foto ini diambil.

Minah Gedebe(tengah) : Hoi PAS, aku cocok lubang jubor kamu nanti, baru tau..ptuihhh ! Nampak jari 1Mesia aku ? 

Jantan Gedebe(kanan)  : Ngko cocok lubang jubor dia, aku cocok lubang hidung dia..! 

Minah Gedebe (kiri)     : Hahahaha..(sambil gegar-gegar perut) tunjuk tanda 'bagus' sambil berkata, dari cocok lubang jubor dia, baik cocok lubang pantat aku..baru ada rasa 'soi lek' maa..! Huhuhu..!


Macam gampang, tapi ngaku dari pertubuhan parti melayu paling islam di Malaysia, rambut dan perut sendiri pun tak boleh nak tutup elok-elok..! 


Betoi la ..oleh kerana Ketua Puterinya menjadi ikon kepada ahli-ahli Puteri, tu pasal badan ahli puteri sekarang dah macam guni beras seludup dari siam jer aku tengok.

Pi laa..exercise bagi ahli puteri yg lain pun ikut slim, macam cikgu Mala tu..dah beranak-ranak pun body masih bergetah-getah, tu baru betul jadi 'ikon', dan sedap dipandang pengundi, wajib dipilih sebagai calon paling sempurna untuk DUN Tenang.

Foto disebelah kanan, dipercayai juga ahli puteri Umno yang sihat sejahtera. Sedap pelok ooo..kena plak time-time sejuk camni kat Tenang sekarang.

Aku jadi hangin gak bila puteri tu 'sound' kat aku macam tu, pada aku jari-jari 'keras' dan kejung tu sedap kalau dapat dijolok terus ke bontot-bontot seperti yang ditunjukkan di dalam foto kat bawah ni...baru betui tempatnya. 

Lagi satu, depa dah tadah tu...! Bila lagi nak 'menyedap' bro..! Pedulik apa dengan malu, ingat depa ada malu-malu kaa ? Kalau malu tak di 'tadah'nyer macam ni. Rela.., menadah.....! Untuk dibelasah ? Perbuatan zina adalah 'halal' disisi agama Umno..tunggu lagi ? Masa menadah jangan lupa sebut nama 'mashitah' 3 kali..untuk menambah sedap dan enak..cucukan 1Malaysia..kah..kah..kah !






6 comments:

  1. Anonymous said...

    ntah ape bende la kau ni orang tua banjar sial.suku banjar la suku yang paling sial kt malaysia ni.

  2. Anonymous said...

    anuwar yang lagi seksi pun hampa nak lantik jadi pm...poorah...mulut tak berenti isle isle isle...tapi perangai puak pas ni...masyaAllah...hati busuk...menghina orang...siap ambik kerja Allah...boleh atuq orang syurga neraka...kat kedah ni...habuk pun tarak...slc jahanam...pusat karoke bertambah...maksiat...sambut tahun baru lagi dasyat...

  3. Anonymous said...

    itulah puteri umno 1 malaysia tajaan 1 israel..

  4. Tok Pambu said...

    Anony. 7:58,

    Manusia pengecut, berselindung dibawah nama samaran sahaja.

    Jangan sekali2 sebut atau kutuk sesuatu bangsa. Jangan lupa bahawa ramai bangsa Banjar yang ternama menyokong kerajaan BN - seperti Mufti negeri Perak Dato Tuan HJ Harusani.

    Awak bangsa apa? Melayu? Jawa? atau Minang? Bukan kah semua suku2 kamun ini dari rumpun Melayu?

    Cetek sangat pengetahuan anda - mungkin hasil dari drop-out atau hasil dari ibu bapa yang tidak bermoral pendidikan agama.

  5. puterakatak said...

    Yang kiri tu orang ke beruang??? Patutlah badan macam tu, asyik tunjuk best aje, apa benda semuanya best pada dia

  6. The Helix said...

    bodoh punye anon paling atas tuhh! ko mmg dasar UMNGOK! MMG RACIST! sume bangsa ko nk kutuk! BODOH UMNMGOK!!

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |