PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PRK TENANG : Pertunjukan kearah kemenangan PAS semakin hebat

Malam ini tok guru nik aziz akan datang berceramah ditenang. ceramah tok guru malam ini akan terus menambah sengat dibahagian kempen. amanat tok guru membolehkan pertugas pas melipatgandakan usaha untuk terus berkempen dan gerak perang saraf. semoga malam ini tak hujan lebat sangat. semalam umno menghantar kaldai kaldai untuk berdemo dan membuat bising semasa lim guan eng memberikan ceramah. jangan dengar cakap kafir yang herannya chua porno boleh lak cakap. Aku panggil kaldai, sebab dia orang bising macam kaldai semalam, kaldai berbini mestilah bising.

Semua sudah hadir, masa kempen tinggal 4 hari lagi. pelbagai usaha digembelingkan agar johor mencatat sejarah baru buat pas dan pakatan rakyat. kasihan umno terus mengupah geng geng kaldai dikawasan chemplak. tokey bunting banyak buat banting bayar ke tak bayar tu entahle. bantuan kewangan tambahan akan mulai tiba jumaat dan menjelang dinihari sabtu. umno makin bising, banyak tak sampai, supply rokok bising tak bayar, tukang hisap rokok ramai, semakin banyak asap keluar makin bising naga naga ini.

Sejuk mengundang kesejukkan dan penagih rokok tegar makin banyak menelan asap. biasalah yang suka kepada api dan berbangga asal kejadian dari api. setan mestilah ada pengikutnya. tanpa rokok setan tak berani nak main dalam hujan sejuk. anak setan terus mencongak bila lagi kayu api nak sampai. belum laju sangat bantuan kewangan sampai. anak setan kehilangan kayuapi. setan suka kepada api dan setan berbangga dengan kejadiannya.

Tok guru nik aziz akan mengegar ceramah malam ini. tok guru presiden sibuk keluar masuk felda. banyak rumah yang sempat tok guru presiden jelajahi. semangat nak menang begitu menebal. jika menang ditenang, merlimau akan dimandikan limau sunkist. merlimau pasti akan lebih sengit, kalau pas berjaya melumur muka ghani othman dengan arang bermakna di merlimau melaka, ali rostam akan dipaksa berhempas pulas untuk menang. semangat melawan kembali hidup disini. suasana amat berbeza dari mana mana tempat.

Pertunjukan kearah kemenangan begitu hebat sekarang. semoga pas tak dikejutkan disaat akhir, biasa pas kalah di akhir perlawanan. umno selalu gunakan senjata terakhir untuk memusingkan minda pengundi untuk mengundi mereka disaat akhir.

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |