PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PRK TENANG - PANAS BERAPI : Kerajaan kencing Makkal Sakti, kencing orang India !

Mengejutkan. UMNO BN semakin tertekan. Blogger-blogger haprak mereka semakin meroyan. Hampir 2 jam lebih aku habiskan masa pagi tadi. Yang habis, masa.., tetapi maklumat yang diperolehi tetap tidak akan ditelan masa. Habis BN kali ini, MIC, dah lama habisss..sampai mantan Presidennya pun dah diterajangkan ke India.

Kejutan itu sudah mula dilihat ketika hari penamaan calon lagi. Ramai yang menyedari, namun ramai juga yang tidak peduli. Siapa yang tidak kenal akan 'Makkal Sakti'. Laungan keramatnya suatu masa dahulu yang aggresif menyebabkan UMNO BN dan Najib jadi ketakutan. 

Dan pertemuan bersama Presiden Parti Makkal Sakti, En. Kannan Ramasamy beserta Timb. Presidennya di Pekan Labis lewat pagi ini telah merungkai banyak perkara yang sebelum ini tersembunyi kukuh dibalik bantal tidur Najib. Dan kisah yang bakal ter'letop' itu kita simpan sebentar bagi memberi laluan kepada isu besar yang sama disembunyikan oleh pihak BN khususnya MIC didalam siri-siri kempen yang bukan kempen (baca: ugut dan bawa) pengundi-pengundi India di DUN Tenang terutamanya dari kawasan estet. 

En. Kannan Ramsamy akan mendedahkan:
1. Mengapa Makkal Sakti kembali menyokong perjuangan Pakatan Rakyat.
2. Orang India yang dibodohkan oleh kerajaan(MIC) 
3. Mengapa Makkal Sakti terpecah kepada dua, tetapi kini kembali bersatu.
4. Sokongan padu orang india kepada Makkal Sakti, MIC bakal terima nasib seperti UMNO.
5. 70 % sokongan pengundi India solid untuk calon PAS di Tenang
6. Kepen Ugut dan Bawa MIC diestet-estet.

Malah beberapa siri pertemuan juga telah dipersetujui dibuat pada pagi dan petang ini. Tunggu pendedahan eksklusif ini di blog Cina Islam dan di albanjari Online terus dari N.05 DUN Tenang, Labis.

(*) "Cukup-cukuplah nak menipu dan beri 'gula-gula' untuk kami makan selama 53 tahun diestet-estet, gula-gula yang kami makan selama ini akan menjadi racun buat BN di PRK ini. 

Klip temubual eksklusif bersama Presiden Makkal Sakti akan diterbitkan hari ini juga bersama pendedahan panas berapi. MIC semakin tenggelam dan semakin hanyut bersama BN akibat gelombang perubahan massa di estet-estet, Bagan Pinang merupakan episod derita buat orang india, dan Tenang tidak akan mengulangi kisah yang sama. 


0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |