PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Brengsek !! Blog PR cuba disabotaj lagi !

Usai solat jumaat, ramai sahabat tidak dapat masuk ke blog TT, malah ada sms bertanyakan mengapa? Mungkin henfon tt sudah jem, hingga limpahan  sms itu masuk ke henfon wak pula. Tak kisah laa..! janji rock !

Nampaknya ada cubaan sabotaj keatas blog tt. Lain macam ni beb ! Tiap bulan depa ni bikin jahat apa hal? Bulan lepas blog kedahlanie. jahanam dan jatuh longkang. Sebelum itu blog wak yg asal 'politik banjar' juga jahanam dikerjakan oleh hacker. Ni sapa punya kerja ni? Macam sial jer !! Dibawah mesej tt untuk semua. Content Warning kat bawah ni apa jadah plak ?



UNTUK SEMUA.
sebentar tadi ada percubaan untuk mematikan tukartiub dari bergerak, percubaan ini telah dipatahkan. yang menulis surat kepada tt kerana gagal masuk tt, dan bertanya apa terjadi? diucapkan terima kaseh. juga terima kaseh kepada tim teknikal tukartiub, selamat bertukartiub!!!

3 comments:

  1. Anonymous said...

    hantak ka dendeng aja kapala diaorg ni..bungul..

  2. Anonymous said...

    blok umngok dah tak dak oghang nak jengok.......tu pasal sakit ati sangat.....
    jngn lupa......
    bukan depa 'hack' saja saja.........
    depa masyukkkkkkkkk maaaa....
    tolong tawkeh besaq depa daaaaaaa.....

    kah kah kah

  3. Unknown said...

    wak..ni mmg keje haram jadah umno..

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |