PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Bloggers@Sarawak : Taib mamut bilang, akulah "david copperfield" kamu !

Kuching | albanjari


Harap bukan heli si jejai sewa itu hari, pi jumpa 'pasak sendat' yang Shafie Apdal ni sewa jumpa orang kampung di Sarawak. Ikut suka dia ! BN kan suka menunjuk-nunjuk kemewahan. Macam taib mamut ! Tu pasal bekas KM itu terpaksa mengeluarkan kenyataan dan menifesto baru untuk menjadikan semua rakyat Sarawak jadi kaya raya macam dia, jika BN menang kali ini. Hebat sungguh si taib mamut. Jika BN memang, dia akan mampu memberikan kekayaan kepada rakyatnya. Taib mamut ingat dia itu, David Copperfield !

Hebatnyer taib mamut mahu menipu rakyatnya sendiri ! Anehnya mengapa sekarang baru taib mamut mahu beri kekayaaan untuk rakyatnya.., sedangkan sudah 30 tahun taib mamut jaga Sarawak, apa yang dia bikin? Ohh..dia hanya bikin untuk kayakan dirinya dahulu. 





Shafie Apdal mai kempen naik Heli oiii...Banyak duit dia sewa heli..Rakyat duduk rumah senget..Lantai berlubang tunggu masa saja nak sembah bumi..Shafie berkempen perburukkan Tok Guru..Diungkitnya peristiwa 13 Mei..Menteri yang tak kaji sejarah..13 Mei PAS tak terlibat langsung..MANGKAQ ! (Kak Leha)

1 comments:

  1. BZ said...

    Kebanyakan pemimpinx UMNO tak ada
    tokoh seorang pemimpin.IQ ZERO!

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |