PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Talk-Talk Series (1) - Bual yang ada betul dan ada silap..!


Cebik 'hardcore' ahli PAS tukang tampal poster memalam buto. Wali Sulam kata, " orang-orang ini bekerja melemahkan parti..dan mereka terperangkap dalam agenda umno, mereka-mereka ini ialah:-

1. Nasaruddin mat isa
2. Hassan Ali
3. Shaari Shugib

Kepada shaari shugib: benda rahsia parti jangan la didedahkan kepada orang awam, lebih2 lagi kepada pihak musuh...mana letak kepala lutut anda menjadi ketua penerangan negeri, adoiyaa................ kerahsiaan sangat penting.. dalam hal ini kau lah pencetus masalah..batter ko senyap tak yah jadi hero.

Kepada hassan ali:- tindakan yang ko buat selama ini adalah betul...n mybe ada sedekit silap..tapi disebbkan dulu semasa ko memegang jawatan persuruhjaya .. ko lupa pada orang lama.ko buang semua org2 yang ko rasa tak ngam dgn ko.. n inilah akibatnya....ko tak yah lah nak wat stamnet ttg pandangn menegenai politik di dlaam utusan...dh la utusan tu umno dah mcm ko menjadi tali barut umno..aku yakin ahli pas sayang kan ko ..tetapi stemnet ko yg adik mendapat liputan di dada akhbar umno dan simpati umno kepada ko..menybebkan ramai mula membenci ko..hassan ali ko patut sedar dan faham !

Kepada nasaruddin mat isa: nasihat aku sama juga seperti di atas.. apa yang ko nak pelik... tentang pas.. org pas lagi pelik tengok ko.... yang ko sebut masalah pas dengan orang2 umno...orang pas tengok tak pelik ke? ko ni pas ke umno? if ko pikir ada yang tak kene luahkan dalam pas... bukan dengan umno... ko luahkan kat umno untuk ape? untuk bantu pas? jahanam kan pas adalah kot !

seriyes...anda semua sangat2 tak cerdik dalam berpolitik dalam kaca mata rakyat seperti aku..kalo begini la ..lama2 rakyat dan ahli pas akan makin meluat tengok kamu.. sebab kamu bekerja bukan untuk pas tapi kamu bekerja untuk jahanamkan pas, titik !

Pengundi atas pagar pulak 'cebik', sambil ushar dengan muka kelat, Illa Nur kata, 
" kadang2 aku meluat jugak dengan pemimpin2 dalam PR ni ... bila mengata UMNO bukan main, macam dia tu terbaekkkkkk, tapi bila dengan ahli2 sendiri bila tak sekepala dengan dia, dah lebih kurang UMNO gak, hampeh... bila nak PRU 13 ni semua pakat nak tunjuk dia bagus, bongkar sana bongkar sini, kang orang bongkar kes dia baru dia tahu, meluat aku !! " 

WAK - Malas nak komen panjang, ada betul jugak..!

1 comments:

  1. Anonymous said...

    return of jedi..haha
    angkat lah phone tu kalau berdering

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |